Frekvens Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Jag läste en annan tråd om hur man håller ett plektrum. Då kom jag på ett ständigt problem som dyker upp hos mig: Hur håller man en gaffel? När jag sätter mig vid matbordet, och utan tänka stort i hur man håller de båda verktygen, så sitter dom automatiskt i händerna. Men om jag bara kommer på tanken, innan jag plockar upp besticken, så har jag jätteproblem med vad som känns bra. Är det så för någon annan?
Danabacken Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Samma här! 😮 Jag har inte heller lärt mig hur man använder kniv riktigt. Skitsvårt ju! 🙂
musik (oregistrerad) Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Gaffel i vänster och kniv i höger hand.
Overkill Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Lådan sa: Sluta Gaffla om en sådan Knivig fråga! Ska vi ligga sked?
Eternal Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Overkill sa: Lådan sa: Sluta Gaffla om en sådan Knivig fråga! Ska vi ligga sked? Ähh, ska jag hyvla av dig?
BozoB Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Eternal sa: Overkill sa: Lådan sa: Sluta Gaffla om en sådan Knivig fråga! Ska vi ligga sked? Ähh, ska jag hyvla av dig? Jaha, nu tappade ni mig.. Men man håller väl med händerna?
Linus Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Frekvens sa: Hur håller man en gaffel? Du håller i den lilla pinnen längst ner, så att de två långa skänklarna kan vibrera fritt.
Vallhagen Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Linus sa: Frekvens sa: Hur håller man en gaffel? Du håller i den lilla pinnen längst ner, så att de två långa skänklarna kan vibrera fritt. Stabilt grepp med båda händerna; en på handtaget, en på skaftet.
IDF Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 dom simmar brevid båtar.. speciellt i disneyfilmer!!!! eller missuppfattade jag allt nu?? 😆
Vallhagen Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 IDF sa: eller missuppfattade jag allt nu?? 😆 Det där var min själ långsökt 😉
Overkill Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Men du skulle ju tagit en val! Vad har man för val när sådana här problem dyker upp? 😆
IDF Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Citat Men du skulle ju tagit en val! jag vet.. jag är en dålig människa!! 😎😛
IDF Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Vallhagen sa: IDF sa: eller missuppfattade jag allt nu?? 😎 Det där var min själ långsökt 😛 of course!
Overkill Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 IDF sa: Citat Men du skulle ju tagit en val! jag vet.. jag är en dålig människa!! 😎😛 Vet? 😄 Kanske ska börja hänga i bildassociationsleken 😆
ThomasJ Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Overkill sa: Men du skulle ju tagit en val! Vad har man för val när sådana här problem dyker upp? 😲 eller en Val-IUM
IDF Postat 5 januari 2007 Postat 5 januari 2007 Fidden sa: jag förstår ingenting längre... 😲 inte jag heller.. vad handlade tråden om från början???
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.