kvist (oregistrerad) Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 tja.. Jag undrar om nån har erfarenhet av att bygga egna trummoduler. Har själv precis gjort 2 st egna trigg mickar.. hade vart ballt å bygga en trummodul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Epon Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 Kan du löda och råkar ha lite etsvätska och några meter kopparplatta hemma samt ELFA på snabbuppringning så går det säkert... Vet inte hur många av sakerna som går att få tag på som färdiga kretskort, men ingenting är nog omöjligt. Dock lär det nog bli avsevärt mycket större än en vanlig modul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 tja..Jag undrar om nån har erfarenhet av att bygga egna trummoduler. Har själv precis gjort 2 st egna trigg mickar.. hade vart ballt å bygga en trummodul. Finns det ingen regel som säger att man inte får bygga något utan att posta bilder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kvist (oregistrerad) Postat 3 januari 2007 Dela Postat 3 januari 2007 vi får se hur det blir.. kommer förmodligen dröja ett jävla tag innan jag ens funderar på det igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.