Jump to content
Annons

Slutar snusa inatt.


Martin

Recommended Posts

Hur har det gått för er?

Förmodligen inte så bra eftersom ingen svarar!

Själv har jag varit rökfri i sex veckor och börjar väl så smått tro att jag har lyckats sluta röka nu!

Gött att höra, har själv varit rökfri i två år (röker bara när jag festar), efter att ha rökt i sju år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 70
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Hur har det gått för er?

Förmodligen inte så bra eftersom ingen svarar!

Själv har jag varit rökfri i sex veckor och börjar väl så smått tro att jag har lyckats sluta röka nu!

Gött att höra, har själv varit rökfri i två år (röker bara när jag festar), efter att ha rökt i sju år.

Jo det skulle vara gott att feströka men risken är väl att jag skulle festa varje dag då 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur har det gått för er?

Förmodligen inte så bra eftersom ingen svarar!

Själv har jag varit rökfri i sex veckor och börjar väl så smått tro att jag har lyckats sluta röka nu!

Gött att höra, har själv varit rökfri i två år (röker bara när jag festar), efter att ha rökt i sju år.

Jo det skulle vara gott att feströka men risken är väl att jag skulle festa varje dag då ☺️

Jo det har ju hänt att man tar sig ett glas för ciggen ibland. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 månader senare...
Har inte rökt en cigarett sedan 1993. Men kan fortfarande känna att det skulle vara gott..... speciellt med en kopp kaffe.

Snuset som jag slutade med 00 eller om det var 01, känner jag däremot inget sug efter.

Inte fuskat en enda gång?? Det var duktigt.

Slutade själv 2001 tror jag det var. Nu har alla i min närhet slutat också så det finns sällan nån att smygröka med. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte rökt en cigarett sedan 1993. Men kan fortfarande känna att det skulle vara gott..... speciellt med en kopp kaffe.

Snuset som jag slutade med 00 eller om det var 01, känner jag däremot inget sug efter.

Inte fuskat en enda gång?? Det var duktigt.

Slutade själv 2001 tror jag det var. Nu har alla i min närhet slutat också så det finns sällan nån att smygröka med. 🙂

Njae, rökte en cigarr en gång på en 40års fest runt -99. Blev något otroligt sjukt bakfull. Har nog inte varit så bakfull sedan dess.

Tror jag blev bakfull pga cigarren... ( fan, borde finnas en "värsta bakfyllan-tråd på forumet"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...