Jump to content
Annons

Mbox och Cubase SX ?


Danielnorberg

Recommended Posts

Annons
kan man arbeta med Cubase itsället för protools när man har Mbox? Hur gör man isåfall?

Du laddar hem ASIO drivers till mbox från digidesign och sen kör du.

hm... okej, ja ökte på ASIO drivers på digidsign... det kommer upp 2345 miljarder länkar:P Ja vet inte riktigt vilket av vad ja ska ladda ned:) snälla säg!!!😲

Link to comment
Dela på andra sajter

kan man arbeta med Cubase itsället för protools när man har Mbox? Hur gör man isåfall?

Du laddar hem ASIO drivers till mbox från digidesign och sen kör du.

hm... okej, ja ökte på ASIO drivers på digidsign... det kommer upp 2345 miljarder länkar:P Ja vet inte riktigt vilket av vad ja ska ladda ned:) snälla säg!!!😲

Ladda ner

På denna sida finns alla nerladdningar för Mbox

// Steffo

Link to comment
Dela på andra sajter

alltså, ska jag vara ärligt fattar jag forfarande inte vad ja ska trycka på. Jag har PC och har en Mbox ( 1 ). Vill du elelr någon annan vara så jättte snäll å ringa in rätt grej elelr nåt:) det hade vart så najs.

Föresten är jag väldigt imponrad av att alla på denna sidan är så vänliga omt alla. Alla hjälper varann å allting:D tkr jag e fint... 🙂😛

Link to comment
Dela på andra sajter

alltså, ska jag vara ärligt fattar jag forfarande inte vad ja ska trycka på. Jag har PC och har en Mbox ( 1 ). Vill du elelr någon annan vara så jättte snäll å ringa in rätt grej elelr nåt:) det hade vart så najs.

Föresten är jag väldigt imponrad av att alla på denna sidan är så vänliga omt alla. Alla hjälper varann å allting:D tkr jag e fint... 🙂😛

Klicka på min länk Ladda ner

Scrolla längst ner

Mer vet jag inte. Har inte mbox själv

Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du har protools skivan kvar så finns asio drivarna på denna. Kommer som ett alternativ när man installerar pro tools och mboxen, så sätt i instalationsskivan och avmarkera allt förutom asio så bör det komma upp i cubase sedan.

Det funkar jättebra. har själv aldrig haft problem med den kombinationen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...