Jump to content
Annons

El Hadji säger hej!


El Hadji (oregistrerad)

Recommended Posts

El Hadji (oregistrerad)

Hej allihop! (jisses jag låter ju som en dagisfröken!)

Jag är en snubbe som relativt nyligen återupptagit en gammal passion för att göra lite musik. Spelade i ett synthband en gång i tiden och upplever gamla härliga minnen tack vare bla Korg's Legacy Collection. Är väl ganska bred i min musiksmak - allt från klassiskt till riktigt "brötig" rock, men när jag nu sitter och skapar blir det mest melodisk trance. Nåja... det kan kanske räcka såhär. Förresten, jag bor i Trollhättan, om någon undrar.

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...
El Hadji (oregistrerad)
Välkommen...fan vi är ju nästan grannar. i denna värld 🙂

kommer från vänersnäs...Vargön

roligt..

Ynot

Tja där är man ju en del. Svärpäronen har stuga där (om den inte flutit bort de senaste dagarna)...

Link to comment
Dela på andra sajter

El Hadji (oregistrerad)
Korg Legacy collection :

Är du gammal tysk " Bodymusic " fantast ?

Häj å Välkomne

Tja en del bodymusic har det blivit under åren. Antar att jag gjorde svängen från synthpop till agreppo och bodymusic och innan jag visste ordet av var det trance som gällde. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

El Hadji (oregistrerad)
El Hadji Diouf? 🙂

Tjena och välkommen!

El Hadji är faktiskt min gamla gamertag på Xbox Live. Ville ha Pilgrim men den var upptagen så det fick bli den arabiska varianten istället och som betyder ungefär samma sak... Nu har den gamla svarta lådan kraschat och istället för att köpa en 360 har pengarna lagts på mjukvara för att skapa musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen...fan vi är ju nästan grannar. i denna värld 😉

kommer från vänersnäs...Vargön

roligt..

Ynot

fortfarande lika mycket älg?

0ch välkommen föresten 🙂

edit: frasfel eller liknande.

Redigerat av stajo
Link to comment
Dela på andra sajter

El Hadji Diouf😮

Tjena och välkommen!

El Hadji är faktiskt min gamla gamertag på Xbox Live. Ville ha Pilgrim men den var upptagen så det fick bli den arabiska varianten istället och som betyder ungefär samma sak... Nu har den gamla svarta lådan kraschat och istället för att köpa en 360 har pengarna lagts på mjukvara för att skapa musik.

If you say so. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...