Jump to content
Annons

Ny studiosida!

Recommended Posts

Elof (oregistrerad)
Postat

Hej forummedlemmar, jag tÀnkte offentliggöra min studiohemsida och tar gÀrna emot förslag pÄ Àndringar osv, ljudklipp, nyheter, foton och utrustningslistan ska uppdateras inom kort tid.

SÄ hÀr ser det ut nu: Loelv.com

mvh /Elof

Annons
MrPhil (oregistrerad)
Postat

Coolt!

Gillade hur bilderna presenterades - kul med metronomen! 😄

Info pÄ svenska oxÄ kanske?

Postat
Hej forummedlemmar, jag tÀnkte offentliggöra min studiohemsida och tar gÀrna emot förslag pÄ Àndringar osv, ljudklipp, nyheter, foton och utrustningslistan ska uppdateras inom kort tid.

SÄ hÀr ser det ut nu: Loelv.com

mvh /Elof

Ă„h fan i uppsala oxĂ„ 😄

Elof (oregistrerad)
Postat

Tacktack!

Ja justdet, glömde jag skriva, info pĂ„ svenska Ă€r sĂ„ klart pĂ„ g 😄

Jag glömde ocksÄ skriva att det Àr Sounden hÀr pÄ forumet som har gjort sidan.

Postat

Najs. Och kul att det som började hĂ€r verkar ha blivit nĂ„got. Nu vill vi höra hur det blev ocksĂ„ 😄

Liten kommentar bara, internetadresser ska vara klickbara!

(dom Àr inte det i eventsen)

Elof (oregistrerad)
Postat

Visst har mata de leon blivit nÄt, vi spelade in 5:e och 6:e, releasen Àr 5:e januari pÄ bluemoon bar och jag fÄr tyvÀrr inte publicera nÄt innan dess. HÄller just nu pÄ att mixa lÄtarna...

Jag ska fixa klickbara lÀnkar i kalendern, bra tips!

AngĂ„ende audion sĂ„ har jag mĂ„nga produktioner pĂ„ G nu som kommer komma upp pĂ„ sidan, nĂ„gon gĂ„ng runt/efter nyĂ„r skulle jag tippa. 😉

Elof (oregistrerad)
Postat
Sjysst,

Bilderna behöver vitbalanseras enligt mitt tycke.

/emser

Testade det förut, men jag gillar det gulaktiga, tycker du det Ă€r nödvĂ€ndigt eller Ă€r det mer en smaksak? Jag Ă€r inte nĂ„n PS-guru, utan ljudtekniker 😉

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Det Àr smaksak. Bilderna Àr inte korrekta, men de uppfyller en uppgift, de förmedlar stÀmingen du varit ute efter att förmedla. AlltsÄ Àr bilderna pÄ plats i sin kontext.

Bra sida, enkelt, snyggt, fungerar utan att man mÄste pyssla och byta browser. Just som det skall vara, informationen lÀtt tillgÀnglig.

Postat

Skitbra. Rent, snyggt och inga onödigheter. Som man vill att det ska vara. Bilderna Àr kalas ju. MysighetskÀnsla Àr det viktigaste!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.