Jump to content
Annons

oförstående fru

Recommended Posts

jensak (oregistrerad)
Postat

jag brukar sätta men ner på kvällarna och veva i gång data och mixer och har man en låt klar som man vill mixa lite, och mixa i hörlurar tycker jag inte blir bra utan det är då studeomonitorerna som jag vill snvända mej av, men då kommer tanten farande om att det stör, och att jag bara sitter vid den där j-a datan och mixern hela kvällen, hmmmmmm och börjas gnället om att jag minsan tog hennes skaferi till sång bås oxså, vadå hennes helften e ju mitt 😉🙁

Annons
Postat

Vad gör hon själv hela kvällarna? Glor på TV? Ifrågasätt det. Sitter med väninnor och dricker kaffae? Ifrågasätt det. Och så vidare... fast inte förbehållslöst, man måste ta en diskussion om det hela förr eller senare. Bättre förr. Och fattar hon fortfarande inte så är det väl kanske dags att ifrågasätta dina egna prioriteringar.

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
Vad gör hon själv hela kvällarna? Glor på TV? Ifrågasätt det. Sitter med väninnor och dricker kaffae? Ifrågasätt det. Och så vidare...

Yes! Ett härligt GRÄL brukar hjälpa.

Nä. Var glad över frugan, Jensak. Tänk på oss ensamma kärlekstörstande fula & feta som sitter vid vårt crackade cubase och skriver låtar om låtsasflickvänner..

Postat
Vad gör hon själv hela kvällarna? Glor på TV? Ifrågasätt det. Sitter med väninnor och dricker kaffae? Ifrågasätt det. Och så vidare...

Nä. Var glad över frugan, Jensak. Tänk på oss ensamma kärlekstörstande fula & feta som sitter vid vårt crackade cubase och skriver låtar om låtsasflickvänner..

word! 🙂

Postat

Yes! Ett härligt GRÄL brukar hjälpa.

ha!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.