Twilight_Zound Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 (redigerat) Detta är mer tänt som ett testspår av VSTi´n Sytrus... Så komentera gärna men det jag vill få fram är hur bra den låter... Det ligger INGA effekter förutom en limiter på reglarna och den ligger på Masterregeln annars är det 4 St Sytrus enbart..... Just det ja FELBIFÅGNINGEN FYNKÄR ÖNTE 😕 Kommer en hyperlänk i stället: Your browser does not support the HTML5 audio tag Sytrus_Test.mp3 Redigerat 22 oktober 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 tycker det låter rätt bra. bara att bygga vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Fint jobb. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Jag tycker det låter jättefint. Det handlar främst om vad du kommer klara av att göra med det. Kör hårt! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Det är också en av mina favoritsyntar. Låter väldans bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenta K Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Tycker det låter bra för att inte ha några effekter alls 😳 jag använder inte sytrus så mycke, men det låter bra. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 22 oktober 2006 Mmm... Tycker jag med.... Får prata snällt med tanten ett par dar så kanske hon släpper till................. Plånboken alltså 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.