Jump to content
Annons

Visst är jag ett as, vann en iPod...


Zyan

Recommended Posts

Gick på en föreläsning på skolan idag, frivilligt, där lotta de ut en Nano, gött som satan.

Har hört att de slits snabbt, och något om ett siliconskydd som går att scrolla igenom.

Vilket rekomenderas, finns det något som ni har använt och gilla?

So long

Zyan

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Gick på en föreläsning på skolan idag, frivilligt, där lotta de ut en Nano, gött som satan.

Har hört att de slits snabbt, och något om ett siliconskydd som går att scrolla igenom.

Vilket rekomenderas, finns det något som ni har använt och gilla?

So long

Zyan

Är det en ny Nano i Aluminium?

Link to comment
Dela på andra sajter

kan du inte dra över ett silikonöverdrag bara?? det finns ju på applestore o macoteket.. kostar inte mkt alls!!

och ngt överdrag över själva knapparna låter inte som ngn bra idé!!!

om du inte gilalr den, ge den till mig.. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

kan du inte dra över ett silikonöverdrag bara?? det finns ju på applestore o macoteket.. kostar inte mkt alls!!

och ngt överdrag över själva knapparna låter inte som ngn bra idé!!!

om du inte gilalr den, ge den till mig.. 😳

Hmm...en kondom :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick på en föreläsning på skolan idag, frivilligt

Undrar just hur det brukar se ut när du går på föreläsningar ofrivilligt? 🙂

Grattis till vinsten! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda som möjligtvis kan bli repigt är skärmen, men det blir den nog inte. Sålänge du har den ensam i en ficka är det lugnt, dvs inte i samma ficka som nycklar, mynt och dylikt.

Min iPod Mini som är tillverkad i samma material har tappats i både golv och asfalt men har inte en repa. Ser ut som ny, efter 1 1/2 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick på en föreläsning på skolan idag, frivilligt

Undrar just hur det brukar se ut när du går på föreläsningar ofrivilligt? 🙂

Grattis till vinsten! 😛

Det var en som inte hade något med kurserna jag läser att göra, gick dit för att jag var interesserad....bestod mest av reklam för KPMG.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda som möjligtvis kan bli repigt är skärmen, men det blir den nog inte. Sålänge du har den ensam i en ficka är det lugnt, dvs inte i samma ficka som nycklar, mynt och dylikt.

Min iPod Mini som är tillverkad i samma material har tappats i både golv och asfalt men har inte en repa. Ser ut som ny, efter 1 1/2 år.

Så det är den andra ipod nano som är känslig? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda som möjligtvis kan bli repigt är skärmen, men det blir den nog inte. Sålänge du har den ensam i en ficka är det lugnt, dvs inte i samma ficka som nycklar, mynt och dylikt.

Min iPod Mini som är tillverkad i samma material har tappats i både golv och asfalt men har inte en repa. Ser ut som ny, efter 1 1/2 år.

Så det är den andra ipod nano som är känslig? 🙂

Jepp, den du har nu är gjord i reptålig gjuten aluminium. Den andra i exklusiv plast som blir repig och matt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda som möjligtvis kan bli repigt är skärmen, men det blir den nog inte. Sålänge du har den ensam i en ficka är det lugnt, dvs inte i samma ficka som nycklar, mynt och dylikt.

Min iPod Mini som är tillverkad i samma material har tappats i både golv och asfalt men har inte en repa. Ser ut som ny, efter 1 1/2 år.

Så det är den andra ipod nano som är känslig? 🙂

Jepp, den du har nu är gjord i reptålig gjuten aluminium. Den andra i exklusiv plast som blir repig och matt.

Gött...

Link to comment
Dela på andra sajter

Men som sagt, låt den inte skrammla runt i väskan tillsammans med mynt, nycklar eller andra prylar.

...och förresten, du är ett as 😆🙂

Mmm..förstår det...nu har jag mobilen och nycklarna i olika fickor av den anledningen...

Och tack, jag vet 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick på en föreläsning på skolan idag, frivilligt

Undrar just hur det brukar se ut när du går på föreläsningar ofrivilligt? 🙂

Grattis till vinsten! 😛

Det var en som inte hade något med kurserna jag läser att göra, gick dit för att jag var interesserad....bestod mest av reklam för KPMG.

Så då förmodar jag att du såg oss under vår finalpresenation 😆 Vi var dom som prata på engelska. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick på en föreläsning på skolan idag, frivilligt

Undrar just hur det brukar se ut när du går på föreläsningar ofrivilligt? 🙂

Grattis till vinsten! 😛

Det var en som inte hade något med kurserna jag läser att göra, gick dit för att jag var interesserad....bestod mest av reklam för KPMG.

Så då förmodar jag att du såg oss under vår finalpresenation 😆 Vi var dom som prata på engelska. 🙂

Nej, varför skulle jag ha gjort det?

Aha..du vet inte om att det är på flera ställen samtidigt...det är uttagning till Lund på 8-9 platser runt om i landet...några var idag...

Redigerat av Zyan
Link to comment
Dela på andra sajter

*ka-ding*..... kvällens i-lands problem....

Äh, grattis på dig... Fasen.. här har man skrapat ihop 120p å inte ett enda iPod-seminarium i sikte... visste att jag valt fel 🙂

Själv har jag kommit halvägs till 160p (min magisterexamen) men detta var en ren slump...

Redigerat av Zyan
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte iPods... hade jag vunnit en hade jag gett bort den... så det tycker jag du också ska göra...

Till mig till exempel 😆

eller mig.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte iPods... hade jag vunnit en hade jag gett bort den... så det tycker jag du också ska göra...

Till mig till exempel  😆

eller mig.. 😄

Nej vad ska du med en sån till? Du gillar ju inte heller iPods... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar inte iPods... hade jag vunnit en hade jag gett bort den... så det tycker jag du också ska göra...

Till mig till exempel  😆

eller mig.. 😄

Nej vad ska du med en sån till? Du gillar ju inte heller iPods... 😄

vad skönt att du berättar det.. 😄

ne jag ska inte ha ngt.. ( sa han i ren avund!! )

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...