Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Någon som har någon lösning på inkompatibiliteten Dell's Inspiron 6400 Duo processor och Mbox 2? Har kollat andra forum och kört DigiDesigns tips, inget fungerar. Får alltså felkod -9033 eller liknande, den kan inte spela upp ens i en minut utan att det avbryts...

Tacksam för tips!

Annons
Postat

hade typ exakt samma problem men med en HP burk, det är chipsetet som spökar med dig, går inte att lösa, bara att köpa nytt moderkort som passar med mbox2 och alla dina komponenter du har i datorn (vilket inte är så troligt, jag hade inte den turen... protools blev ca 4000 kr dyrare för mig än vad jag tänkt mig)

Postat

Har också haft enorma problem med en HP burk och PT...hopplöst att fixa och ingen vidare hjälp får man när man mailar till PT:s support om sina problem.

Köp nya delar är ett bra tips, annars kan man sitta i evigheter och pilla utan resultat. 😱

Postat

Har du testat alla usb-portarna. Jag vet att tex på en macbook funkar mbox bara på den främre usb-porten. Kopplar man in den i den bakre får man det felmeddelande som du anger. Kanske inte funkar på dell-burken, men man vet aldrig...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.