carlpepper Postat 19 oktober 2006 Postat 19 oktober 2006 Någon som har någon lösning på inkompatibiliteten Dell's Inspiron 6400 Duo processor och Mbox 2? Har kollat andra forum och kört DigiDesigns tips, inget fungerar. Får alltså felkod -9033 eller liknande, den kan inte spela upp ens i en minut utan att det avbryts... Tacksam för tips!
vagge Postat 25 oktober 2006 Postat 25 oktober 2006 hade typ exakt samma problem men med en HP burk, det är chipsetet som spökar med dig, går inte att lösa, bara att köpa nytt moderkort som passar med mbox2 och alla dina komponenter du har i datorn (vilket inte är så troligt, jag hade inte den turen... protools blev ca 4000 kr dyrare för mig än vad jag tänkt mig)
the_Voice Postat 26 oktober 2006 Postat 26 oktober 2006 Har också haft enorma problem med en HP burk och PT...hopplöst att fixa och ingen vidare hjälp får man när man mailar till PT:s support om sina problem. Köp nya delar är ett bra tips, annars kan man sitta i evigheter och pilla utan resultat. 😱
bassman Postat 26 oktober 2006 Postat 26 oktober 2006 Har du testat alla usb-portarna. Jag vet att tex på en macbook funkar mbox bara på den främre usb-porten. Kopplar man in den i den bakre får man det felmeddelande som du anger. Kanske inte funkar på dell-burken, men man vet aldrig...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.