Jump to content
Annons

Come on and waste me


shoot  

6 röster

  1. 1. shoot

    • Bra
      1
    • duger
      2
    • skiter i vilket
      0
    • lite åt det sämre hållet
      1
    • Nej och åter nej
      0


Recommended Posts

Annons

Tjena!

Bra låt med bra melodi....men som vacuum påpekade så är det ju så att basen hörs inte så väl, nästan inget alls. Jag tycker om ditt riviga sound på den aukustiska gitarren men på refrängen har du lagt till en distad gitarr som är som så förvrängd att den hamnar bakom den rena gitarren och därmed nästan inte hörs alls. 😆

Saknar även stereobredden i mixen, speciellt hos gitarrerna. Du kanske borde testa att panorera ut gitarrerna. Spela även in den distade gitarren mer än en gång och panorera ut åt sidorna- ger ett mkt fetare sound. 😆

Låten har potential så fortsätt att jobba på! 🙂

Ciao!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hänger på tidigare talare med recensionen.

Jag tycker att du borde samla ihop mixen lite och göra den tätare, nu låter allting så stort att man tappar ljudbilden lite grann.

Det är annars väldigt bra nerv o driv i låten

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla positiva svar. Det var allt jag behövde veta egentligen att låten kan ha potential med lite arbete. Är så förvirrad över min egen musik att jag inte vet om det är bra eller anus generellt. Har haft fullt upp med annat då vi skall flytta så jag har packat ned det mesta av musik prylarna. Låten är bara inspelad rakt av med temporär text inget har gjorts åt nivåer,EQ eller panorering.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...