MJInc Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Finns det någon compressorplugg med sidechain som funkar på stereospår i Cubase SL3?? 😕🙁 Allt det här med L-->R måste ju innebära att resultatet blir mono om man kör det i SL3, eller?? //Micke...
Hellpig Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Har du testat Twisted Lemon Sidekick? Gratis och lättanvänd, borde väl funka i SL också.
MJInc Postat 11 oktober 2006 Trådstartare Postat 11 oktober 2006 Hade provat men inte lyckats fatta hur den funka. Men provade den nu en gång till å ta me tusan om jag inte lyckades få till det!!! 🙂 Jiiiippppiiii //Micke...
Hellpig Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Grattis! Finns även en (liten) guide skriven av Majken i något nummer av Studio om jag inte minns fel.
Majken Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Visst är det så, minns jag rätt så är det kanske nummer sex eller sju det här året. En riktigt trevlig plugg. Men själv hoppas jag på VST 3 och att SynthEdit snabbt kommer att ge stöd för det. Då kan ni vänta er lite galna ringmodulatorer och dylikt med sidechain-kopplingar från undertecknad 😆 /Majken
Hellpig Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Majken sa: Visst är det så, minns jag rätt så är det kanske nummer sex eller sju det här året. En riktigt trevlig plugg. Men själv hoppas jag på VST 3 och att SynthEdit snabbt kommer att ge stöd för det. Då kan ni vänta er lite galna ringmodulatorer och dylikt med sidechain-kopplingar från undertecknad 😆 /Majken Sweet! 😄
MJInc Postat 11 oktober 2006 Trådstartare Postat 11 oktober 2006 Tur att jag inte mindes att den artikeln finns, för alla studiotidningar är nedstoppade i en flyttkartong. Å just nu står det ca 100 kartonger i lägenheten så då hade jag nog blivit galen innan jag hittat rätt! 😆 Ser också fram emot vst 3 å allt vad det kan innebära i pluggväg! 😄 //Micke....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.