spaceman Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 PÄ den hÀr sajten kan du kolla in artister/bands krav av utrustning, riggning och i övrigt krav som stÀlls för att dom ska kunna upptrÀda i live-samanhang. Backstage pass
Vallhagen Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Psst! Det heter backstage RIDERS... /Besserwisserbengt
Umemagnus Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 dang.... jag Ă€r nöjd om man bara fĂ„r komma och göra soundcheck 5 min före konsert đđ
IDF Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 (redigerat) hehe, fan va skoj.. đ alla hade sina egenheter.. đ lĂ€ste att snoop doogs viktigaste grejjer var typ friterad mat, o ett playstation!! đ Redigerat 11 oktober 2006 av IDF
Zyan Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 FörstÄr att de kan ha krav pÄ teknisk utrustning och scenstorlek. Men allt sÄnt lull lull Àr för löjligt.
surikatmamma Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltsÄ ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite lÀngre ner pÄ ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till?
IDF Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltsÄ ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite lÀngre ner pÄ ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gÄ pÄ toa.. !? jag hade en egenhet nÀr jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gÄ Ä skita i mittentoaletten!!
mornel Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltsÄ ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite lÀngre ner pÄ ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gÄ pÄ toa.. !? jag hade en egenhet nÀr jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gÄ Ä skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns tvÄ eller fyra toaletter?
herwhisper Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltsÄ ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite lÀngre ner pÄ ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gÄ pÄ toa.. !? jag hade en egenhet nÀr jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gÄ Ä skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns tvÄ eller fyra toaletter? DÄ har man med sig sitt egna portabla dass som man förslagsvis döpt till "Mittentoaletten", som man kan stÀlla pÄ nÀrmsta undanskymda stÀlle och klÀmma pÄ! Funkar kalas!!
Umemagnus Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltsĂ„ ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite lĂ€ngre ner pĂ„ ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gĂ„ pĂ„ toa.. !? jag hade en egenhet nĂ€r jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gĂ„ Ă„ skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns tvĂ„ eller fyra toaletter? DĂ„ har man med sig sitt egna portabla dass som man förslagsvis döpt till "Mittentoaletten", som man kan stĂ€lla pĂ„ nĂ€rmsta undanskymda stĂ€lle och klĂ€mma pĂ„! Funkar kalas!! ..nynnar soundtracket till "gökboet" ... đ
tbruce Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Kolla pÄ den röda pilen hÀr: http://www.thesmokinggun.com/archive/0816062gnarls2.html
spaceman Postat 11 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 11 oktober 2006 Kolla pĂ„ den röda pilen hĂ€r: http://www.thesmokinggun.com/archive/0816062gnarls2.html đ Har inte Magnum Bonum ensamrĂ€tt pĂ„ det mĂ€rket ?
IDF Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltsĂ„ ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite lĂ€ngre ner pĂ„ ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gĂ„ pĂ„ toa.. !? jag hade en egenhet nĂ€r jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gĂ„ Ă„ skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns tvĂ„ eller fyra toaletter? det skumma var alltid att det fanns ojĂ€mt antal toaletter đ JĂMT
IDF Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltsĂ„ ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite lĂ€ngre ner pĂ„ ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gĂ„ pĂ„ toa.. !? jag hade en egenhet nĂ€r jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gĂ„ Ă„ skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns tvĂ„ eller fyra toaletter? DĂ„ har man med sig sitt egna portabla dass som man förslagsvis döpt till "Mittentoaletten", som man kan stĂ€lla pĂ„ nĂ€rmsta undanskymda stĂ€lle och klĂ€mma pĂ„! Funkar kalas!! đ ..nynnar soundtracket till "gökboet" ... đ đđđđđ biw. va tusan Ă€r det med dom röda pilarna?? đź
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.