wacky Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Tjena! Jag undrar bara om Cubase SL3:ans 4 bands standard EQ ligger före eller efter insert/fx kanalerna ?? đ NĂ„gon som vet det?! Tack pĂ„ förhand! /Fredde
Christoffer Bergfors Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Du fĂ„r sĂ€kert svar hĂ€r ocksĂ„, men det finns ju en trĂ„d som enbart handlar om Cubase, dĂ€r de mindre begĂ„vade hĂ„ller till! đ NĂ€r du vĂ€xer upp sĂ„ finns vi mĂ€n borta pĂ„ Pro Toolshyllan! đ
IDF Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Du fĂ„r sĂ€kert svar hĂ€r ocksĂ„, men det finns ju en trĂ„d som enbart handlar om Cubase, dĂ€r de mindre begĂ„vade hĂ„ller till! đNĂ€r du vĂ€xer upp sĂ„ finns vi mĂ€n borta pĂ„ Pro Toolshyllan! đ đđđ wacky har du senaste nummret av studio tror jag det stĂ„r dĂ€r.. đ
wacky Postat 10 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 oktober 2006 Men du, jag köpte senaste studio nu i veckan och vips dĂ€r stog det ju! Thanks IDF! đ
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 ...och för att upprÀtthÄlla informationen för den följande som frÄgar samma sak, kan du ju vÀnligen berÀtta svaret hÀr ocksÄ! (dettaÀr normal netiquette!)
Baktakt Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 EQ:n ligger mittemellan insertsen och sendsen...
Elof (oregistrerad) Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 EQ:n ligger mittemellan insertsen och sendsen... Det lÄter ju mysko om de har lagt eq innan insert, sÄ fungerar det ju sÀllan i analog miljö.
Baktakt Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 EQ:n ligger mittemellan insertsen och sendsen... Det lĂ„ter ju mysko om de har lagt eq innan insert, sĂ„ fungerar det ju sĂ€llan i analog miljö. Rent visuellt assĂ„...... đ
Elof (oregistrerad) Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 EQ:n ligger mittemellan insertsen och sendsen... Det lĂ„ter ju mysko om de har lagt eq innan insert, sĂ„ fungerar det ju sĂ€llan i analog miljö. Rent visuellt assĂ„...... đ aha đ jag trodde du menade i singalvĂ€g. sorry.
Emil Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 EQ:n ligger mittemellan insertsen och sendsen... Det lĂ„ter ju mysko om de har lagt eq innan insert, sĂ„ fungerar det ju sĂ€llan i analog miljö. Rent visuellt assĂ„...... đ Men hur gĂ„r signalvĂ€gen dĂ„ för det Ă€r ju de som Ă€r det intressanta?
Torwald Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Jag tror mig har hört nĂ„gongĂ„ng att den ligger efter inserts, men vad vet vĂ€l jag... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.