Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej allihopa!

Jag Ă€r ju inte sĂ€rskilt ny egentligen men jag fick för mig efter nogrannt övervĂ€gande att byta namn hĂ€r pĂ„ forumet. Ni har tidigare sett mig under namnet aorfreak, men nu Ă€r det slut med det, haha 😉

hĂ„ller pĂ„ att förnya mig ganska mycket pĂ„ nĂ€tet och detta fick bli ett av de första stoppen sĂ„ att sĂ€ga ... 😼 Man hĂ„ller sig ju hĂ€r rĂ€tt ofta om man sĂ€ger sĂ„..

SĂ„.. glöm inte vĂ€lkomna mig nu! 😛

~Slipped Away~

Annons
Skalmannen (oregistrerad)
Postat

Efter den gammla hederliga Toto lÄten pÄ Tambu eller?

Postat
  Skalmannen sa:
Efter den gammla hederliga Toto lÄten pÄ Tambu eller?

shit!!! du e ju observant! Har du go musiksmak eller? 😛

det Ă€r Ă€ven mitt nya "bandnamn" eller avad man nu ska kalla det.. har typ aldrig haft nĂ„t innan, men jag tyckte det passade bra sĂ„ sĂ„ blev det. 🙂

Postat
  Slipped_Away sa:
shit!!! du e ju observant! Har du go musiksmak eller? 😛

det Ă€r Ă€ven mitt nya "bandnamn" eller avad man nu ska kalla det.. har typ aldrig haft nĂ„t innan, men jag tyckte det passade bra sĂ„ sĂ„ blev det. 🙂

Hehe...ja eller hade bra musik smak kanske. Lyssnade gÀrnet pÄ Toto fram tills för nÄgra Är sedan. Har tröttnat lite nu, fast just Slipped Away tycker jag har ett hÀrligt tryck i sig. Luke jobbar rÀtt hÀrligt pÄ solot tycker jag.

Men, jag hade rÀtt alltsÄ eller?

Postat

jepp jepp, visst hade du det.. 🙂

man kan vĂ€l sĂ€ga att jag fortfarande Ă€r ett vĂ€ldigt hĂ€ngivet fan, men att jag lyssnar inte lika mycket pĂ„ dom nu som för nĂ„gra Ă„r sen. 🙂 Man lyssnar pĂ„ sĂ„ mkt nu sĂ„ det hinns liksom inte med, haha.. 😛

Postat
  Slipped_Away sa:
jepp jepp, visst hade du det.. 🙂

man kan vĂ€l sĂ€ga att jag fortfarande Ă€r ett vĂ€ldigt hĂ€ngivet fan, men att jag lyssnar inte lika mycket pĂ„ dom nu som för nĂ„gra Ă„r sen. 🙂 Man lyssnar pĂ„ sĂ„ mkt nu sĂ„ det hinns liksom inte med, haha.. 😛

Se dÀr ja.... Lycka till med bandet.

Postat (redigerat)

TÀnkte ocksÄ frÄga om det inte var spÄr 3 pÄ Tambu som givit dig idén till ditt nya alias. HÀrligt med lite AOR-fans pÄ forumet. Har sedan jag köpte Toto IV pÄ vinyl 1991 i princip inte slutat lyssna, lyssnar sÀkert bortom en timme per dag.

Senaste plattan och giget pÄ Hovet ger mig rysningar. :rolleyes: Det lÄter riktigt bra med Greg Phillinganes pÄ keys....

😼

PS Lyssnade pÄ din lÄt pÄ Soundclick. Bra sÄngröst och snygga harmisar. DS

Redigerat av jacvenza
Postat (redigerat)

haha tackar tackar Grahn! 😛 ...typ.. đŸ˜± glöm inte adda mig pĂ„ msn om du inte mĂ€rkte mitt mailbyte dĂ€r.. xxxxxxxxxxxx Ă€r det som gĂ€ller hĂ€danefter.. 🙂 ta bort adressen robban@mjuzic.com för den ska jag skrota. Andra som ser detta Ă„ har mig pĂ„ sin lista kan ju oxĂ„ justera detta om det inte redan Ă€r gjort.. 😉

jacvenza: undra om vi inte har haft lite snack pĂ„ mailen för ett tag sen.. 😉 har bestĂ€mt för mig att det ligger nĂ„gra mail dĂ€r frĂ„n dig. 🙂 SĂ„g oxĂ„ Toto i vĂ„ras. Fast i Köpenhamn. det var grymt!! hĂ„ller du till nĂ„got pĂ„ totonetwork.com eller? ett mĂ„ste för den frĂ€lste, haha

😎

Redigerat av RoBERT
Postat

NĂ€r ska vi fika dĂ„? 🙂

Postat (redigerat)
  Eternal sa:
JassĂ„ det Ă€r du som hĂ€rjar. 🙂 Jaja, sĂ„ bra dĂ„ vet jag.

klart det Ă€r han 🙁

Redigerat av Limpan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.