RoBERT Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 hej allihopa! Jag Ă€r ju inte sĂ€rskilt ny egentligen men jag fick för mig efter nogrannt övervĂ€gande att byta namn hĂ€r pĂ„ forumet. Ni har tidigare sett mig under namnet aorfreak, men nu Ă€r det slut med det, haha đ hĂ„ller pĂ„ att förnya mig ganska mycket pĂ„ nĂ€tet och detta fick bli ett av de första stoppen sĂ„ att sĂ€ga ... đź Man hĂ„ller sig ju hĂ€r rĂ€tt ofta om man sĂ€ger sĂ„.. SĂ„.. glöm inte vĂ€lkomna mig nu! đ ~Slipped Away~
Skalmannen (oregistrerad) Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Efter den gammla hederliga Toto lÄten pÄ Tambu eller?
RoBERT Postat 26 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 26 september 2006 Efter den gammla hederliga Toto lĂ„ten pĂ„ Tambu eller? shit!!! du e ju observant! Har du go musiksmak eller? đ det Ă€r Ă€ven mitt nya "bandnamn" eller avad man nu ska kalla det.. har typ aldrig haft nĂ„t innan, men jag tyckte det passade bra sĂ„ sĂ„ blev det. đ
Skalmannen (oregistrerad) Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 shit!!! du e ju observant! Har du go musiksmak eller? đ det Ă€r Ă€ven mitt nya "bandnamn" eller avad man nu ska kalla det.. har typ aldrig haft nĂ„t innan, men jag tyckte det passade bra sĂ„ sĂ„ blev det. đ Hehe...ja eller hade bra musik smak kanske. Lyssnade gĂ€rnet pĂ„ Toto fram tills för nĂ„gra Ă„r sedan. Har tröttnat lite nu, fast just Slipped Away tycker jag har ett hĂ€rligt tryck i sig. Luke jobbar rĂ€tt hĂ€rligt pĂ„ solot tycker jag. Men, jag hade rĂ€tt alltsĂ„ eller?
RoBERT Postat 26 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 26 september 2006 jepp jepp, visst hade du det.. đ man kan vĂ€l sĂ€ga att jag fortfarande Ă€r ett vĂ€ldigt hĂ€ngivet fan, men att jag lyssnar inte lika mycket pĂ„ dom nu som för nĂ„gra Ă„r sen. đ Man lyssnar pĂ„ sĂ„ mkt nu sĂ„ det hinns liksom inte med, haha.. đ
Skalmannen (oregistrerad) Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 jepp jepp, visst hade du det.. đ man kan vĂ€l sĂ€ga att jag fortfarande Ă€r ett vĂ€ldigt hĂ€ngivet fan, men att jag lyssnar inte lika mycket pĂ„ dom nu som för nĂ„gra Ă„r sen. đ Man lyssnar pĂ„ sĂ„ mkt nu sĂ„ det hinns liksom inte med, haha.. đ Se dĂ€r ja.... Lycka till med bandet.
djonas Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 Fortsatt vĂ€lkommen Blomberg. đ Hoppas vi ses pĂ„ nĂ„n IRL nĂ„n gĂ„ng. đ Mvh / djonas
RoBERT Postat 26 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 26 september 2006 tackar tackar haha.. đ joda, nĂ„n IRL borde ju fixas till tycker jag nog! đ
jacvenza Postat 27 september 2006 Postat 27 september 2006 (redigerat) TĂ€nkte ocksĂ„ frĂ„ga om det inte var spĂ„r 3 pĂ„ Tambu som givit dig idĂ©n till ditt nya alias. HĂ€rligt med lite AOR-fans pĂ„ forumet. Har sedan jag köpte Toto IV pĂ„ vinyl 1991 i princip inte slutat lyssna, lyssnar sĂ€kert bortom en timme per dag. Senaste plattan och giget pĂ„ Hovet ger mig rysningar. Det lĂ„ter riktigt bra med Greg Phillinganes pĂ„ keys.... đź PS Lyssnade pĂ„ din lĂ„t pĂ„ Soundclick. Bra sĂ„ngröst och snygga harmisar. DS Redigerat 27 september 2006 av jacvenza
RoBERT Postat 27 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 september 2006 (redigerat) haha tackar tackar Grahn! đ ...typ.. đ± glöm inte adda mig pĂ„ msn om du inte mĂ€rkte mitt mailbyte dĂ€r.. xxxxxxxxxxxx Ă€r det som gĂ€ller hĂ€danefter.. đ ta bort adressen robban@mjuzic.com för den ska jag skrota. Andra som ser detta Ă„ har mig pĂ„ sin lista kan ju oxĂ„ justera detta om det inte redan Ă€r gjort.. đ jacvenza: undra om vi inte har haft lite snack pĂ„ mailen för ett tag sen.. đ har bestĂ€mt för mig att det ligger nĂ„gra mail dĂ€r frĂ„n dig. đ SĂ„g oxĂ„ Toto i vĂ„ras. Fast i Köpenhamn. det var grymt!! hĂ„ller du till nĂ„got pĂ„ totonetwork.com eller? ett mĂ„ste för den frĂ€lste, haha đ Redigerat 8 oktober 2009 av RoBERT
Eternal Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 JassĂ„ det Ă€r du som hĂ€rjar. đł Jaja, sĂ„ bra dĂ„ vet jag.
Limpan Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 (redigerat) JassĂ„ det Ă€r du som hĂ€rjar. đ Jaja, sĂ„ bra dĂ„ vet jag. klart det Ă€r han đ Redigerat 9 oktober 2006 av Limpan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.