Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, jag har ett problem nÀr jag spelar in en audio track. Allt verkar spelas on en halv sekund senare Àn nÀr jag faktiskt spelar. SÄ nÀr jag spelar upp blir det en förskjutning. Enda sÀttet som jag hittat Àr att flytta hela wav:en.

Det funkade i början, mén efter att jag installerade ez drummer vst sÄ verkar problemet ha uppstÄtt.

Är nybörjare pĂ„ Abelton, sĂ„ kanske har stĂ€llt om nĂ„got.

Hoppas att nÄgon kan hjÀlpa mig.

//Sphinxter 😉

Annons
Postat (redigerat)
  Sphinxter sa:
Hej, jag har ett problem nÀr jag spelar in en audio track. Allt verkar spelas on en halv sekund senare Àn nÀr jag faktiskt spelar. SÄ nÀr jag spelar upp blir det en förskjutning. Enda sÀttet som jag hittat Àr att flytta hela wav:en.

Det funkade i början, mén efter att jag installerade ez drummer vst sÄ verkar problemet ha uppstÄtt.

Är nybörjare pĂ„ Abelton, sĂ„ kanske har stĂ€llt om nĂ„got.

Hoppas att nÄgon kan hjÀlpa mig.

//Sphinxter  đŸ˜Č

Om jag förstÄr dig rÀtt sÄ har du problem med latancy (fördröjning) nÀr du spelar?

Redigerat av LÄdan
Postat

Har en toneport ux modul. Trodde den klarade av lite hemmabehov?

Är du sĂ€ker? eller vad Ă€r det i ljudkortet som suger?

Skulle bli glad om jag kan fÄ en lösning utan att behöva köpa nytt kort. Precis köpt ljudmodulen

thx 😆

Postat

Prova stÀlla in fördröjningen i instÀllningarna för audio.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.