red_house_painter Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Jo jag behöver ju ha in fler kanaler dĂ„ och dĂ„. DĂ€rför tĂ€nkte jag skaffa mig ett behringer ada8000 för att fĂ„ in dem! Men hur kopplar jag det dĂ€r? Det dĂ€r med adat och ad/da Ă€r inget jag kan alls. Ăr det bara via en adat kabel jag gĂ„r för att fĂ„ in 8 extra spĂ„r? För det finns ju 8 mickingĂ„ngar och 8 mickutgĂ„ngar. MickingĂ„ngar fattar jag ju đ men vad gör jag sen med utgĂ„ngarna? Hur ska det vara? Behöver jag nĂ„got mer för att det ska funka eller?
IDF Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 Jo jag behöver ju ha in fler kanaler dĂ„ och dĂ„. DĂ€rför tĂ€nkte jag skaffa mig ett behringer ada8000 för att fĂ„ in dem! Men hur kopplar jag det dĂ€r? Det dĂ€r med adat och ad/da Ă€r inget jag kan alls.Ăr det bara via en adat kabel jag gĂ„r för att fĂ„ in 8 extra spĂ„r? För det finns ju 8 mickingĂ„ngar och 8 mickutgĂ„ngar. MickingĂ„ngar fattar jag ju đ men vad gör jag sen med utgĂ„ngarna? Hur ska det vara? Behöver jag nĂ„got mer för att det ska funka eller? optisk kabel Ă€r det du behöver!!! hĂ€r hittar du en sĂ„n!
red_house_painter Postat 20 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 september 2006 sÄÄ jĂ€vla bra! đ
IDF Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 (redigerat) sÄÄ jĂ€vla bra! đ visst sörru.. det gĂ„r ju ljusets hastighet.. đ du ska ha en in o en ut!!! lycka till med inspelningarna.. kör du ut pĂ„ mixer eller hur gör du!?? btw: pĂ„ tradera brukar det komma upp mindre mixerbord, ifall du Ă€r sugen.. đ edit: vendolin me.. det e ju lite skojigare o mixa pĂ„ "riktigt" đ Redigerat 20 september 2006 av IDF
red_house_painter Postat 20 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 september 2006 sÄÄ jĂ€vla bra! đ visst sörru.. det gĂ„r ju ljusets hastighet.. đ du ska ha en in o en ut!!! lycka till med inspelningarna.. kör du ut pĂ„ mixer eller hur gör du!?? btw: pĂ„ tradera brukar det komma upp mindre mixerbord, ifall du Ă€r sugen.. đ edit: vendolin me.. det e ju lite skojigare o mixa pĂ„ "riktigt" đ Ăr det dom mickutgĂ„ngarna jag dĂ„ skulle behöva ha frĂ„n ada'n? AlltsĂ„ til lett mixerbord? Jag har ett litet soundcraftbord men jag sitter med datormixern. SĂ„ jag kopplar det rĂ€tt in i datorn alltihopa.
IDF Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 sÄÄ jĂ€vla bra! đ visst sörru.. det gĂ„r ju ljusets hastighet.. đ du ska ha en in o en ut!!! lycka till med inspelningarna.. kör du ut pĂ„ mixer eller hur gör du!?? btw: pĂ„ tradera brukar det komma upp mindre mixerbord, ifall du Ă€r sugen.. đ edit: vendolin me.. det e ju lite skojigare o mixa pĂ„ "riktigt" đ Ăr det dom mickutgĂ„ngarna jag dĂ„ skulle behöva ha frĂ„n ada'n? AlltsĂ„ til lett mixerbord? Jag har ett litet soundcraftbord men jag sitter med datormixern. SĂ„ jag kopplar det rĂ€tt in i datorn alltihopa. ok, du kopplar antingen direcout, eller halva insert.. đ
red_house_painter Postat 20 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 september 2006 sÄÄ jĂ€vla bra! đ visst sörru.. det gĂ„r ju ljusets hastighet.. đ du ska ha en in o en ut!!! lycka till med inspelningarna.. kör du ut pĂ„ mixer eller hur gör du!?? btw: pĂ„ tradera brukar det komma upp mindre mixerbord, ifall du Ă€r sugen.. đ edit: vendolin me.. det e ju lite skojigare o mixa pĂ„ "riktigt" đ Ăr det dom mickutgĂ„ngarna jag dĂ„ skulle behöva ha frĂ„n ada'n? AlltsĂ„ til lett mixerbord? Jag har ett litet soundcraftbord men jag sitter med datormixern. SĂ„ jag kopplar det rĂ€tt in i datorn alltihopa. ok, du kopplar antingen direcout, eller halva insert.. đ vilket menas med?
IDF Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 sÄÄ jĂ€vla bra! đł visst sörru.. det gĂ„r ju ljusets hastighet.. đ du ska ha en in o en ut!!! lycka till med inspelningarna.. kör du ut pĂ„ mixer eller hur gör du!?? btw: pĂ„ tradera brukar det komma upp mindre mixerbord, ifall du Ă€r sugen.. đ„° edit: vendolin me.. det e ju lite skojigare o mixa pĂ„ "riktigt" đ Ăr det dom mickutgĂ„ngarna jag dĂ„ skulle behöva ha frĂ„n ada'n? AlltsĂ„ til lett mixerbord? Jag har ett litet soundcraftbord men jag sitter med datormixern. SĂ„ jag kopplar det rĂ€tt in i datorn alltihopa. ok, du kopplar antingen direcout, eller halva insert.. đ vilket menas med? har du en soundcraft spirit eller vad har du!? pĂ„ baksidan av mixern sitter massor av in o utgĂ„ngar.. dĂ€r finns insert och(kanske) direct out.. ) koppla dĂ€r..!! me telekablar!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.