Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

hej!

jag får ett felmeddelande när jag försöker att öppna en låt: rex error. this is either corrupt or in an unkown format. verkar som att programmet kan läsa alla filer förutom den sista rex-filen. vet någon om det finns något man kan göra för att kunna öppna filen igen?

Annons
Postat
verkar som att programmet kan läsa alla filer förutom den sista rex-filen. vet någon om det finns något man kan göra för att kunna öppna filen igen?

Vet du vilken rex-fil det är? Flytta bort den isåfall.

Postat

"Vet du vilken rex-fil det är? Flytta bort den isåfall."

ja, jag vet vilken fil det är som reason inte vill öppna och den verkar inte vara skadad. har även provat att ta bort. men inget verka funka...

tack ialla fall

Postat
ja, jag vet vilken fil det är som reason inte vill öppna och den verkar inte vara skadad.

Den verkar inte vara skadad? För den funkar om du skapar nytt rack och laddar in loopen i en dr.rex?

Och du är 200% säker på att du valt rätt fil? Har du flera rex-filer i din låt?

Postat

"Den verkar inte vara skadad? För den funkar om du skapar nytt rack och laddar in loopen i en dr.rex?

Och du är 200% säker på att du valt rätt fil? Har du flera rex-filer i din låt?"

nej, filen går att öppna i dr rex. jag har fler rex-filer i låten, men felmeddelandet kommer upp efter att den här speciella filen försökts läsas in.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.