Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Emu 0404 har inbyggda effekter vilket kan vara skönt vid monitoring, men dessa är inte tillräckligt bra för att användas i färdiga produktioner enligt mig. Dessutom fick jag en massa problem och konflikter med mitt grafikkort när jag installerade mitt 0404.

Jag vet inte hur ESI är men dessa faktorer hade nog i dagsläget varit nog för att valt Juli@ istället.

Det är min synpunkt på saken iaf. Men snart kommer det nog gott med folk som vet vad de snackar om.

Postat (redigerat)

Här har du en bra recension:

ESI Juliette

Om man skall tro efter den dära genomgången så är det ett väldigt konkurrensmässigt kort som är nära till helprofessionellt bruk.

Jag letade efter 0404:an i detta forum och fick till svar tråkigt nog flera trådar där personer haft problem med sitt kort.

Audiophile 2496 ligger i samma kategori fördömd att fungera briljant och erbjuda ypperlig tjänst för hemstudion.

Det är bara att välja.

Redigerat av Makkara
Postat
Här är en rätt utförlig artikel om Emu-0404 från Tom's Hardware Guide, hoppas den hjälper.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.