Micke H Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 jag röstade för 15sen 🙂 V... V... V... Va spännande. 🥰 Vad blev det? 😎 Nupp-partiet! 🥰 Vill absolut inte slå på stora trumman men, vilka outplånliga spår jag har lämnat här... 😎 😉 😎
Overkill Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 jag röstade för 15sen V... V... V... Va spännande. 🥰 Vad blev det? 😎 Nupp-partiet! 🥰 Vill absolut inte slå på stora trumman men, vilka outplånliga spår jag har lämnat här... 😉 🥰 🥰 🥰 🥰
Fidden Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 jag röstade för 15sen V... V... V... Va spännande. 🥰 Vad blev det? 😎 Nupp-partiet! 🥰 Vill absolut inte slå på stora trumman men, vilka outplånliga spår jag har lämnat här... 😎 🥰 🥰 🥰 🥰 nup... . jag menar 😉
Overkill Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 jag röstade för 15sen V... V... V... Va spännande. 🥰 Vad blev det? 😎 Nupp-partiet! 🥰 Vill absolut inte slå på stora trumman men, vilka outplånliga spår jag har lämnat här... 😎 🥰 🥰 🥰 🥰 nup... . jag menar 😉 😎
Fidden Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 HALLAH! Ett palindrom (av grekiskans palindromos = tillbakalöpande) är en text som blir likadan om man läser den baklänges. Detta förutsätter att man ignorerar mellanslag, punkter och andra skiljetecken samt om orden är versaler eller gemener. Exempel - Mus rev inuits öra, sa röst i universum. - Märk stupid abrakadabra: ur fin ränsel lyfta rappa japaner samma mimosa som i mammas rena pajapparat fylles när ni fruar bada karbad i putskräm. - Naturrutan - Nej, leta i ateljen. - HALLAH
Overkill Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 HALLAH! Ett palindrom (av grekiskans palindromos = tillbakalöpande) är en text som blir likadan om man läser den baklänges. Detta förutsätter att man ignorerar mellanslag, punkter och andra skiljetecken samt om orden är versaler eller gemener. Exempel - Mus rev inuits öra, sa röst i universum. - Märk stupid abrakadabra: ur fin ränsel lyfta rappa japaner samma mimosa som i mammas rena pajapparat fylles när ni fruar bada karbad i putskräm. - Naturrutan - Nej, leta i ateljen. - HALLAH "Nej, leta i ateljén" 🥰
Micke H Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😆😄
Overkill Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😆😄 !!!!!!!! 😮🙁🙁😠 Lynxo! In på MSN så ska du jag och Pazo ha valvaka! 😎😄
Dark Of Light Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 JÄVLA FITTKUKSHELVETE!!! 😆😄 Ett palindrom (av grekiskans palindromos = tillbakalöpande) är en text som blir likadan om man läser den baklänges. Detta förutsätter att man ignorerar mellanslag, punkter och andra skiljetecken samt om orden är versaler eller gemener. Exempel - Mus rev inuits öra, sa röst i universum. - Märk stupid abrakadabra: ur fin ränsel lyfta rappa japaner samma mimosa som i mammas rena pajapparat fylles när ni fruar bada karbad i putskräm. - Naturrutan - Nej, leta i ateljen. - HALLAH - KUK! 😮
Christofer Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Jävla Sverige som inte inser hur jävla sjukt Alliansen är!!!! 😄😮 Vad tusan röstade du på?
Pico Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 fyfaan 😄 Grahn, har inte du ett sånt där plus-jobb? 😮
Pico Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 fyfaan 🙁 Grahn, har inte du ett sånt där plus-jobb? 🙁 JO men det är slut med det nu då..va jag kan förstå.. 🙁 Jo fast troligtvis inte från och med imorgon... 🙁
Dark Of Light Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 (redigerat) fyfaan 🙂 Grahn, har inte du ett sånt där plus-jobb? 😕 JO men det är slut med det nu då..va jag kan förstå.. 🙂 🙁 ... Gmrgn förresten 😏 Eller... Det räcker med mrgn... Det finns inget gott med denna morgon således... Redigerat 18 september 2006 av Dark Of Light
Recommended Posts