Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Lynxo, logga in på MSN så kan jag skicka det jag gjort hittills 😎

Kan inte, måste dra nu. 🙂 Men jag har påbörjat att göra ett ordentligt slut på låten nu i alla fall också. 🙂

Ha det bra! 😎

Annons
  • Svar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Lynxo, logga in på MSN så kan jag skicka det jag gjort hittills  😎

Kan inte, måste dra nu. 😎 Men jag har påbörjat att göra ett ordentligt slut på låten nu i alla fall också. 😎

Ha det bra! 😎

Hejdå! 🙂

Maila gärna den nya versionen, så att jag inte basne på onödiga grejor 🙂

Postat (redigerat)
Pico: vad kommer "Well, let me ask you this; shut up!" ifrån?

Chief Wiggum.

Fast "Super Nintendo Chalmers" (som Ralph kallar honom) kläckte en liknande line

i samma avsnitt.

Redigerat av Pico
Postat
JAA 😄

Vad ska du göra pacå?

Det är tänkt att vi ska repa vid 14. Men jag är hos min brushä på andra sidan stan. och har cyckel som färdmedel. det SPÖREGNAR ute. inte troligt att jag beger mig till repet snart 😛

Annars hade jag väl tänkt att spendera resten av dagen med lite självömkan då jag är slö å seg ålite konstig i huvudet idag. (kan även kallas: "lite småbakis kanske").

😄

Postat
jag berättat för en tjej att jag tycker om henne.

Ojdå. Jag vet inte hur du sa det men de flesta gånger jag har gjort något sådant som att bara säga det rätt ut så har det gått åt pipan.

Jag tror det är bättre att visa det än att säga det. Aja - lycka till i alla fall 😄

Postat
Haru berättat för henne nu? 😉

Krockan :rolleyes:

Jäpp. Vet inte hur hon tog det riktigt. Only time can tell, men jag känner mig bättre mentalt nu 😎

Du är min idol 😠

Postat
Jag vill inte att ot-delen ska försvinna :rolleyes:

Vem har sagt att den ska försvinna? Ska den det? Det får bara inte hända ju!

Eller var det bara nåt du sa?

Postat
Jag vill inte att ot-delen ska försvinna :rolleyes:

Vem har sagt att den ska försvinna? Ska den det? Det får bara inte hända ju!

Eller var det bara nåt du sa?

Fruppe69 sa att han tyckte det i en tråd.

Postat
Dessutom har jag berättat för en tjej att jag tycker om henne. Känns bra. Vet dock inte vart det leder härifrån.

:rolleyes: Se det var på tiden då ja...

Postat
Dessutom har jag berättat för en tjej att jag tycker om henne. Känns bra. Vet dock inte vart det leder härifrån.

:rolleyes: Se det var på tiden då ja...

😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.