mellis (oregistrerad) Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 någon mer än jag som fullkomligt skiter i att det är nyårsafton och istället sitter här och degar? 🙂
Nexustwins Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Jag 🙂. Gott nytt år om jag inte hinner säge det sen! =)
ChromaWoods Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 någon mer än jag som fullkomligt skiter i att det är nyårsafton och istället sitter här och degar? 🙂 Japp! Sitter ensam i min etta och värmer pommes chateau i ugnen. 😛 Vid tolvslaget ska jag sticka ut huvudet genom fönstret och vråla att alla ska hålla käften, jag sitter ju och försöker göra musik här inne för bövelen! 😛
Nexustwins Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 någon mer än jag som fullkomligt skiter i att det är nyårsafton och istället sitter här och degar? 🙂 Japp! Sitter ensam i min etta och värmer pommes chateau i ugnen. 😛 Vid tolvslaget ska jag sticka ut huvudet genom fönstret och vråla att alla ska hålla käften, jag sitter ju och försöker göra musik här inne för bövelen! 😄 Hahahaha 😛
Pazo Postat 31 december 2006 Trådstartare Postat 31 december 2006 hihi Såg kontakt nyss på femman. Ska äta lite risgrynsgröt nu tror jag!
ChromaWoods Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Hehe... 11 medlemmar online just nu. 😉 Jag ska ställa min bärbara i fönstret och spela in fyverkeridånet när klockan slår midnatt!
ChromaWoods Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Sådärja. Datorn är riggad med USB-micen i fönstret. 😉 Om jag nu inte kan undslippa detta spektakel så får jag väl göra det bästa av situationen och spela in det! Ha det så bra då så ses vi nästa år! (om ca 10min)
Wernborg Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Hehe... 11 medlemmar online just nu. 🙂 Jag ska ställa min bärbara i fönstret och spela in fyverkeridånet när klockan slår midnatt! Akta så den inte trillar ut 😉
ChromaWoods Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Hehe... 11 medlemmar online just nu. 😉 Jag ska ställa min bärbara i fönstret och spela in fyverkeridånet när klockan slår midnatt! Akta så den inte trillar ut 🙂 Haha... Ska vara försiktig. 😉 Gott nytt år på dig, Steffo!
Wernborg Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Hehe... 11 medlemmar online just nu. 😉 Jag ska ställa min bärbara i fönstret och spela in fyverkeridånet när klockan slår midnatt! Akta så den inte trillar ut 🙂 Haha... Ska vara försiktig. 😉 Gott nytt år på dig, Steffo! Desamma till dej.
Recommended Posts