Pazo Postat 23 december 2006 Trådstartare Postat 23 december 2006 Jag tror vi har galna lovsjukan allihopa! 😛 Din ghey! 😄
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Det var en gång en liten snopp. Han satt fast på en jättestor kropp. En dag ville han ta sig loss. Då hände nånting och sen så var det nånting som jag inte vet och så vidare och så kom han loss och så vart det frikutan isjyy osc etc iaf men så jo men iaf så var t den så och så tt du vet men iaf så knuta tryna lyssna pyla snygg!
Pazo Postat 23 december 2006 Trådstartare Postat 23 december 2006 Si quieren pedo comenzar a escribir en esañol
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 idi na hui su rerere imu emei TAM?? kam sopa: jaua el al or tryan? nana.... idi na hui hui al ram...
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Si quieren pedo comenzar a escribir en esañol "Om de frågar kan jag börja skriva på spanska"? Notera att jag aldrig har gått på spanska, läser franska.
Pazo Postat 23 december 2006 Trådstartare Postat 23 december 2006 Si quieren pedo comenzar a escribir en esañol "Om de frågar kan jag börja skriva på spanska"? Notera att jag aldrig har gått på spanska, läser franska. Om ni vill så kan jag böärja skriva på spanska.... Nära varu väl
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Si quieren pedo comenzar a escribir en esañol "Om de frågar kan jag börja skriva på spanska"? Notera att jag aldrig har gått på spanska, läser franska. Om ni vill så kan jag böärja skriva på spanska.... Nära varu väl Är inte "ni vill" quereís eller nåt?
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 (redigerat) Såå jag bajsade precis Chok niiiiice!! Redigerat 23 december 2006 av Dingbats
Pazo Postat 23 december 2006 Trådstartare Postat 23 december 2006 (redigerat) Si quieren pedo comenzar a escribir en esañol "Om de frågar kan jag börja skriva på spanska"? Notera att jag aldrig har gått på spanska, läser franska. Om ni vill så kan jag böärja skriva på spanska.... Nära varu väl Är inte "ni vill" quereís eller nåt? nej Bara i spanien och kanske i nåt annat ställe. Eller egentligen nästan bara i Skolböckerna. Inte ens i SPanien använder de allt som står i böckerna 😑 Redigerat 23 december 2006 av Pazo
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 DÅLIG bortförklaring! Bara för att jag ägde dig på bortaplan!
Pazo Postat 23 december 2006 Trådstartare Postat 23 december 2006 (redigerat) DÅLIG bortförklaring! Bara för att jag ägde dig på bortaplan! 😳 Va? VEm av oss äre egentligen som pratar spanska va!? 😑 EDIT: Och dessutom har en mor som är lärare inom det 😠 Redigerat 23 december 2006 av Pazo
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 DÅLIG bortförklaring! Bara för att jag ägde dig på bortaplan! 😳 Va? VEm av oss äre egentligen som pratar spanksa va!? 😑 Mais tu ne peux pas parler DU TOUT à français, petit canard! Et je suis meilleur que toi en espagnol aussi, et tu le sais aussi bien que moi! HA! ÄGD! 😠
Pazo Postat 23 december 2006 Trådstartare Postat 23 december 2006 DÅLIG bortförklaring! Bara för att jag ägde dig på bortaplan! 😳 Va? VEm av oss äre egentligen som pratar spanksa va!? 😑 Mais tu ne peux pas parler DU TOUT à français, petit canard! Et je suis meilleur que toi en espagnol aussi, et tu le sais aussi bien que moi! HA! ÄGD! 😠 haha. DU är långt ifrån bättre än mig på spanska 😉 Troru inte jag kan läsa dedär? 😉
Overkill Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Eragorn är så jävla gay!! 😑 Den där drakbögen? 😠
Dark Of Light Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 😑 Vet ni var man kan köpa sig en billig hushållsjugoslav..?
Overkill Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 😑 Vet ni var man kan köpa sig en billig kukhållsjugoslav..? 😠
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 DÅLIG bortförklaring! Bara för att jag ägde dig på bortaplan! 😉 Va? VEm av oss äre egentligen som pratar spanksa va!? 😠 Mais tu ne peux pas parler DU TOUT à français, petit canard! Et je suis meilleur que toi en espagnol aussi, et tu le sais aussi bien que moi! HA! ÄGD! 😳 haha. DU är långt ifrån bättre än mig på spanska 😉 Troru inte jag kan läsa dedär? 😉 Du använde säkert Babelfish eller nåt: But you cannot speak ABOUT the French WHOLE, small duck! And I am better than you of Spanish also, and you know it as well as me! Säg nåt avancerat på spanska så ska du se att jag kan förstå det hur lätt som helst, utan fuskhjälp av en översättningsmaskin som du använde. 😑🙂
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 😑 Vet ni var man kan köpa sig en billig hushållsjugoslav..? Jag fick upp tre träffar på blocket. De bor i Västerbotten iofs, men det beror väl hur pass angelägen man är antar jag om man orkar hämta hem dem ända därifrån.
Overkill Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 😑 Vet ni var man kan köpa sig en billig hushållsjugoslav..? Jag fick upp tre träffar på blocket. De bor i Västerbotten iofs, men det beror väl hur pass angelägen man är antar jag om man orkar hämta hem dem ända därifrån. DoL kanske får en hushållsjugoslav med tomten imorgon 😠
Dark Of Light Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 😑 Vet ni var man kan köpa sig en billig hushållsjugoslav..? Jag fick upp tre träffar på blocket. De bor i Västerbotten iofs, men det beror väl hur pass angelägen man är antar jag om man orkar hämta hem dem ända därifrån. Hmm... Angelägenheten är ju iofs relativt svårbedömd på de korta prickarna men... De har ingen hemkörning?
Dingbats Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 😳 Vet ni var man kan köpa sig en billig hushållsjugoslav..? Jag fick upp tre träffar på blocket. De bor i Västerbotten iofs, men det beror väl hur pass angelägen man är antar jag om man orkar hämta hem dem ända därifrån. Hmm... Angelägenheten är ju iofs relativt svårbedömd på de korta prickarna men... De har ingen hemkörning? Du kan ju kolla själv, sök på "Jugoslav" på blocket bara, jag minns inte.
Recommended Posts