Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat

Det var en gång en liten snopp. Han satt fast på en jättestor kropp. En dag ville han ta sig loss. Då hände nånting och sen så var det nånting som jag inte vet och så vidare och så kom han loss och så vart det frikutan isjyy osc etc iaf men så jo men iaf så var t den så och så tt du vet men iaf så knuta tryna lyssna pyla snygg!

Postat
Si quieren pedo comenzar a escribir en esañol

"Om de frågar kan jag börja skriva på spanska"? Notera att jag aldrig har gått på spanska, läser franska.

Postat

"Om de frågar kan jag börja skriva på spanska"? Notera att jag aldrig har gått på spanska, läser franska.

Om ni vill så kan jag böärja skriva på spanska....

Nära varu väl

Postat

Nära varu väl

Är inte "ni vill" quereís eller nåt?

Postat (redigerat)

Nära varu väl

Är inte "ni vill" quereís eller nåt?

nej

Bara i spanien och kanske i nåt annat ställe.

Eller egentligen nästan bara i Skolböckerna. Inte ens i SPanien använder de allt som står i böckerna 😑

Redigerat av Pazo
Postat (redigerat)
DÅLIG bortförklaring! Bara för att jag ägde dig på bortaplan!

😳

Va?

VEm av oss äre egentligen som pratar spanska va!? 😑

EDIT: Och dessutom har en mor som är lärare inom det 😠

Redigerat av Pazo
Postat

😳

Va?

VEm av oss äre egentligen som pratar spanksa va!? 😑

Mais tu ne peux pas parler DU TOUT à français, petit canard! Et je suis meilleur que toi en espagnol aussi, et tu le sais aussi bien que moi!

HA! ÄGD! 😠

Postat

😳

Va?

VEm av oss äre egentligen som pratar spanksa va!? 😑

Mais tu ne peux pas parler DU TOUT à français, petit canard! Et je suis meilleur que toi en espagnol aussi, et tu le sais aussi bien que moi!

HA! ÄGD! 😠

haha. DU är långt ifrån bättre än mig på spanska 😉

Troru inte jag kan läsa dedär? 😉

Postat

Finns här några snälla barn?

Postat

😉

Va?

VEm av oss äre egentligen som pratar spanksa va!? 😠

HA! ÄGD! 😳

haha. DU är långt ifrån bättre än mig på spanska 😉

Troru inte jag kan läsa dedär? 😉

Du använde säkert Babelfish eller nåt:

But you cannot speak ABOUT the French WHOLE, small duck! And I am better than you of Spanish also, and you know it as well as me!

Säg nåt avancerat på spanska så ska du se att jag kan förstå det hur lätt som helst, utan fuskhjälp av en översättningsmaskin som du använde.

😑🙂

Postat
😑 Vet ni var man kan köpa sig en billig hushållsjugoslav..?

Jag fick upp tre träffar på blocket. De bor i Västerbotten iofs, men det beror väl hur pass angelägen man är antar jag om man orkar hämta hem dem ända därifrån.

Postat

Jag fick upp tre träffar på blocket. De bor i Västerbotten iofs, men det beror väl hur pass angelägen man är antar jag om man orkar hämta hem dem ända därifrån.

DoL kanske får en hushållsjugoslav med tomten imorgon 😠

Postat

Hmm... Angelägenheten är ju iofs relativt svårbedömd på de korta prickarna men... De har ingen hemkörning?

Postat
😳 Vet ni var man kan köpa sig en billig hushållsjugoslav..?

Hmm... Angelägenheten är ju iofs relativt svårbedömd på de korta prickarna men... De har ingen hemkörning?

Du kan ju kolla själv, sök på "Jugoslav" på blocket bara, jag minns inte.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.