Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det inte typiskt? Man bestämmer att man ska repa för första gången på jättelänge (typ ett par månader) så kommer man till replokalen. Vid dörren ner till källaren sitter det en lapp: "Vi har bytt lås. Var vänlig kontakta Janne." Då ringde jag Janne och så är han inte i Vänersborg liksom! :rolleyes:😆

Annons
  • Svar 12,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

2266

• Micke H

2034

• Pazo

1934

• Christofer

1150

Postat mest i detta ämne

Postat
Är det inte typiskt? Man bestämmer att man ska repa för första gången på jättelänge (typ ett par månader) så kommer man till replokalen. Vid dörren ner till källaren sitter det en lapp: "Vi har bytt lås. Var vänlig kontakta Janne." Då ringde jag Janne och så är han inte i Vänersborg liksom! :rolleyes:😆

Gör som Roffe gjorde med sin bildörr!

Postat

Nu är det dags för bussresa till västergötland. Får se om datorn är ledig där, isåfall dyker jag upp på lite rimstuga sen. Annars, God jul på er!

Postat
Nu är det dags för bussresa till västergötland. Får se om datorn är ledig där, isåfall dyker jag upp på lite rimstuga sen. Annars, God jul på er!

Vart i Västergötland? :rolleyes:

Postat
YES!!!

Jag klarade tentan! Totalt oväntat. Nu får jag också vara ledig, fast först mellan 10:e och 17:e januari. Hoppas det finns nintendos i affären då

😄  😄  😄  😄  😄  😄  🙂

Grattis! 😆

Var glyceraldehyd-3-fosfatdehydrogenas med på tentan? :rolleyes:

bara lysergsyradietylamid 😄

Postat
WÖÖÖÖÖ!!!

Är ni horor?

JA! 😄

haha

Skyll dig själv! 😛

Det är väll inget fel på att va hora det är ju åsså ett yrke

ja men asså, liksom, jag skojjade ba asså liksom.

Postat
WÖÖÖÖÖ!!!

Är ni horor?

JA! 😄

haha

Skyll dig själv! 😄

Det är väll inget fel på att va hora det är ju åsså ett yrke

ja men asså, liksom, jag skojjade ba asså liksom.

OK 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.