Micke H Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Morrrrrrn... 😛 Ja? 🙂 Ville du nåt eller??? 🙂😠
Gote Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Morrrrrrn... 😛 Ja? 🙂 Ville du nåt eller??? 🙂😠 Kom och plocka... 😱
Micke H Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Morrrrrrn... 😛 Ja? 🙂 Ville du nåt eller??? 🙂😠 Kom och plocka... 😱 Nä du, det får sopbilen göra, när jag är klar med dig!!! 😱
Gote Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Morrrrrrn... 😛 Ja? 🙂 Ville du nåt eller??? 🙂😠 Kom och plocka... 😱 Nä du, det får sopbilen göra, när jag är klar med dig!!! 😱 Nämen, vad gullig du är när du spelar tuff! 🥰
Micke H Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 (redigerat) 😛🙂🙂 Redigerat 25 september 2006 av Lynxo
Micke H Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Morrrrrrn... 😛 Ja? 🙂 Ville du nåt eller??? 🙂😠 Kom och plocka... 😱 Nä du, det får sopbilen göra, när jag är klar med dig!!! 😱 Nämen, vad gullig du är när du spelar tuff! 🥰 Passa dig, för annars ska jag sparka ditt arsle så hårt att du får byta postnummer!!! 😱🥰
Gote Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Jag är ingen morgonmänniska... 🙂 Nä, vem fan är det? 🙂
Gote Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 🙂 Och vad vill du??? 🙂 🙂 Låt mig gissa! Du vill nuppa? 🙂
Dark Of Light Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 🙂 Och vad vill du??? 🙂 🙂 Låt mig gissa! Du vill nuppa? 😄 Ehum... Har nuppat... 😉 Det finns dock någon här som borde få göra det samma... 🙂
Dark Of Light Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Här Gote, banan med... Förvaringsställ.
Dark Of Light Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Här Gote ta den här snabbt nu, öhh en... banan med... ja... ehh, hm... Hon äter på den men... Om du skyndar dig så hinner du få en bit om du börjar i andra... änden?
Gote Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 mums... 🙂 Den var till Gote!!! 🙂 Ge fan i min banan! 🙂 Det där trodde jag aldrig att jag skulle säga... 🙂
Micke H Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 😳 Och vad vill du??? 😳 😆 Låt mig gissa! Du vill nuppa? 😄 Ehum... Har nuppat... 😉 Det finns dock någon här som borde få göra det samma... 😆 Har jag faktiskt redan gjort! Så det så! Det har inget med mitt morgonhumör att göra! 😠
Dark Of Light Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 😳 Och vad vill du??? 😳 😆 Låt mig gissa! Du vill nuppa? 😄 Ehum... Har nuppat... 😉 Det finns dock någon här som borde få göra det samma... 😆 Har jag faktiskt redan gjort! Så det så! Det har inget med mitt morgonhumör att göra! 😠 😄 Det är inte samma sak när man gör det själv...
Micke H Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 😆 Och vad vill du??? 😠 😆 Låt mig gissa! Du vill nuppa? 😄 Ehum... Har nuppat... 😄 Det finns dock någon här som borde få göra det samma... 😉 Har jag faktiskt redan gjort! Så det så! Det har inget med mitt morgonhumör att göra! 😳 😄 Det är inte samma sak när man gör det själv... Talar du av egen erfarenhet? 😳
Dark Of Light Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 😆 Och vad vill du??? 😠 😆 Låt mig gissa! Du vill nuppa? 😄 Ehum... Har nuppat... 😄 Det finns dock någon här som borde få göra det samma... 😉 Har jag faktiskt redan gjort! Så det så! Det har inget med mitt morgonhumör att göra! 😳 😄 Det är inte samma sak när man gör det själv... Talar du av egen erfarenhet? 😳 😄 Ja, visst... Jag minns en gång... För länge, länge sedan...
oknytt Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 JAG HAR MINA NYKCLAR NU!!! 😠😳😆😆😉😄 Hade du tappat dem 😳
Overkill Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Typ 😳 I fredags så glödmej ag nycklarna i skåpslåset men sen fick jag veta att en i min klass hadet agit dem och lagt dem ovanpå skåpen så nu när jag kom imorse kändej ag uppe på skpen men då var nycklarna inet där! 😠 Men Robin hade tagit dem 😆😳
Recommended Posts