Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vad jag har problem med är att när jag vill ändra orgeltyp på B4-pluggen i Cubase så hoppar den hela tiden tillbaks till det den stod på från början (preston). Tycker detta är mycket störande. Någon som har koll på vad jag gör för fel?

Annons
Postat (redigerat)

Har du Preston! i grundläget? Den första i presetlsitan är väl Soul Explosion så det är den du borde ha när du startar om pluggen. Men om du har sparat ditt cubaseprojekt och öppnar det igen kommer den att ha preston! inställd om den var inställd på det när du sparade.

Men menar du att du inte kan byta presetljud alls?

Edit: Kan du inte ändra preset alls är frågan: har det varit så ända sedan du installerade det eller har det uppkommit senare? Du kan pröva med att avinstallera pluggen och installera den igen. Ha serienummer till hands om du väljer att avinstallera registrerinformation eller vad det heter och du måste knappa in numret igen.

Redigerat av Fredrika

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.