chroffa (oregistrerad) Postat 30 augusti 2006 Dela Postat 30 augusti 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: passing weeks * ARTIST/GRUPP: (jag) * GENRE: dans-pop? * LÅTLÄNGD: 5.03 * KOMPOSITÖR: jag * PRODUCENT: jag * EV. MEDVERKANDE: nepp * INSPELNINGSÅR: pillat lite fram o tillbaks senaste veckorna * FORMAT: mp3 * STORLEK: 8 mb * STATUS: typ färdig * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag kom gärna med kommentarer av alla dess slag! och tips.. Redigerat 23 september 2006 av chroffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Jag tröttnade på att det tog så lång tid för sidan att ladda! Kanske därför det är så tunnsått med kommentarer??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 För mig gick det bra att ladda ner, var uppe i 250 kbit/s... Allting distar ju, du har tryckt upp den väldigt högt, höll på att spränga mina högtalare 😎 . Fixa till det(dvs om det inte är meningen) och jag lyssnar en gång till, nu är det mest irriterande, tycker dock melodin är helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chroffa (oregistrerad) Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Det är för att proinet, mitt webhotell har massor med problem och krångel. Jag vill oxå att det ska gå fint... Inte mitt problem om du har för stark volym 😎 Var det några grejer specefikt som du tyckte distade? eller menar du att allt gör det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Det är för att proinet, mitt webhotell har massor med problem och krångel. Jag vill oxå att det ska gå fint... Inte mitt problem om du har för stark volym 😎 Var det några grejer specefikt som du tyckte distade? eller menar du att allt gör det? ja jag upplevde det som att allt distade, som att du pressat upp mixen för högt... hm nu kan jag inte ladda ner den igen, vilket fint webhotell du har 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Du har komprimerat sönder hela mixen. Tips: Ha en professionellt mixad låt (med det sound som du vill åstakomma) på ett spår bredvid, som du kan jämföra med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Inte särskilt elegant kompression på denna nej. Men det lilla som går att höra ändå låter väl rätt bra, fast lite intetsägande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.