Grouydtan Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 (redigerat) Hej alla musikmÀnniskor! Kika gÀrna in pÄ min sida http://www.zonezero.se/~ourvariable/Tobiasmix/Index.html och sÀg vad ni tycker. Alla förslag uppskattas! MVH Tobias (PS. Ledsen om trÄden ligger pÄ fel forum, admin. DS.) Redigerat 30 augusti 2006 av Grouydtan
Linkowich Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 <HTML></HTML> Hmm.....nog för att jag gillar sparsmakad design, men det hÀr var lite vÀl.
Grouydtan Postat 30 augusti 2006 TrÄdstartare Postat 30 augusti 2006 Tack för era kommentarer, men finns det verkligen ingen som tycker att det var lite bra i alla fall..? :-)
Linkowich Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Tack för era kommentarer, men finns det verkligen ingen som tycker att det var lite bra i alla fall..? :-) Jag kanske var lite otydlig i mitt inlĂ€gg...men för mig Ă€r sidan tom! SvĂ„rt att kommentera nĂ„t dĂ„... đ
Grouydtan Postat 30 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 30 augusti 2006 Tack för era kommentarer, men finns det verkligen ingen som tycker att det var lite bra i alla fall..? :-) Jag kanske var lite otydlig i mitt inlĂ€gg...men för mig Ă€r sidan tom! SvĂ„rt att kommentera nĂ„t dĂ„... đ SĂ„! Nu har jag Ă€ndrat lĂ€nken i mitt första inlĂ€gg! Tack förresten =)
floaty Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 (redigerat) ville du ha kommentarer pĂ„ layouten pĂ„ sidan eller pĂ„ musiken? Sidan sĂ„g helt ok ut enligt mig... dĂ€remot blev det nog kortslutning i pacemakern nĂ€r gitarrerna kom i Missy Meshuggah-lĂ„ten đ Edit: du kanske redan har koll pĂ„ honom, men gillar du liknande remixar sĂ„ har jag för mig att sjökexet (SR) Ă€r ganska duktig: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/a...&Artikel=559585 Redigerat 30 augusti 2006 av floaty
Linkowich Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 [...]Nu har jag Ă€ndrat lĂ€nken i mitt första inlĂ€gg! [...] Ah. Se dĂ€r! đ Ser ok ut. Personligen skulle jag skala ned bilderna lite, och kanske lĂ€gga lite mer info vid varje mix + en tydlig Lyssna/ladda ner-lĂ€nk. Sen tycker jag iofs att loggan ser mer ut som "Lottas Gosiga Kattsida"... men det kanske ska vara sĂ„ đ
zkitz Postat 30 augusti 2006 Postat 30 augusti 2006 Ăr det du som har gjort re-mixarna? Du kanske ska ha en startsida, med en navigator: T.ex "Home - Mixes - Contact - Guestbook - Equipment" och sĂ„ vidare? Sidan kĂ€nns lite 5-minuters klicka-i-dreamweaver enligt mig. Rolig ide dock đ
Grouydtan Postat 30 augusti 2006 TrÄdstartare Postat 30 augusti 2006 Tack för alla svar / kommentarer! Jag Àr medveten om att sidan inte Àr den vackraste och mest utvecklade, och det Àr inte heller meningen. Det hela började med att jag skulle kunna lÀgga upp lÄtarna pÄ internet helt enkelt. Ingen flashig design eller ngt sÄnt. Japp, det Àr jag som gör mixarna! Och det Àr i princip bara musiken jag letade efter kommentarer pÄ. Tack igen! /Tobias
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.