Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Fruppe69 (oregistrerad)
Postat

Don't quit your dayjob.

Postat

Tack för era kommentarer, men finns det verkligen ingen som tycker att det var lite bra i alla fall..? :-)

Postat
  Grouydtan sa:
Tack för era kommentarer, men finns det verkligen ingen som tycker att det var lite bra i alla fall..? :-)

Jag kanske var lite otydlig i mitt inlĂ€gg...men för mig Ă€r sidan tom! SvĂ„rt att kommentera nĂ„t dĂ„... 😏

Postat
  Linkowich sa:
  Grouydtan sa:

Jag kanske var lite otydlig i mitt inlĂ€gg...men för mig Ă€r sidan tom! SvĂ„rt att kommentera nĂ„t dĂ„... 😏

SÄ! Nu har jag Àndrat lÀnken i mitt första inlÀgg! Tack förresten =)

Postat (redigerat)

ville du ha kommentarer pÄ layouten pÄ sidan eller pÄ musiken? Sidan sÄg helt ok ut enligt mig...

dĂ€remot blev det nog kortslutning i pacemakern nĂ€r gitarrerna kom i Missy Meshuggah-lĂ„ten 😏

Edit: du kanske redan har koll pÄ honom, men gillar du liknande remixar sÄ har jag för mig att sjökexet (SR) Àr ganska duktig:

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/a...&Artikel=559585

Redigerat av floaty
Postat
  Grouydtan sa:
[...]

Nu har jag Àndrat lÀnken i mitt första inlÀgg!

[...]

Ah. Se dĂ€r! 🙁

Ser ok ut. Personligen skulle jag skala ned bilderna lite, och kanske lÀgga lite mer info vid varje mix + en tydlig Lyssna/ladda ner-lÀnk.

Sen tycker jag iofs att loggan ser mer ut som "Lottas Gosiga Kattsida"... men det kanske ska vara sĂ„ 😏

Postat

Är det du som har gjort re-mixarna?

Du kanske ska ha en startsida, med en navigator:

T.ex "Home - Mixes - Contact - Guestbook - Equipment" och sÄ vidare?

Sidan kÀnns lite 5-minuters klicka-i-dreamweaver enligt mig.

Rolig ide dock 😎

Postat

Tack för alla svar / kommentarer!

Jag Àr medveten om att sidan inte Àr den vackraste och mest utvecklade, och det Àr inte heller meningen. Det hela började med att jag skulle kunna lÀgga upp lÄtarna pÄ internet helt enkelt. Ingen flashig design eller ngt sÄnt.

Japp, det Àr jag som gör mixarna! Och det Àr i princip bara musiken jag letade efter kommentarer pÄ.

Tack igen! /Tobias

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.