Lindahl Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Jag är på gång att köpa en stormembranare som jag främst kommer använda till inspelning av sång och akustisk gitarr. Vilken av följande modeller bör jag välja, och varför? * ADK Hamburg Edition * Sontronics STC-2 * TSM MT47
Claes Holmerup Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Med risk för att bli tjatig, så nämner jag att alla tre modellerna du föreslår, finns med på min testsite. Ladda gärna hem ljudexempel därifrån och jämför själv vad det är för skillnad mellan dem, så kanske det blir lättare för dig...
Richard Olsson Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Kolla även www.thelisteningsessions.com. Inte för att Claes sida är dålig - tvärtom - den har hjälpt mig en massa. Men man kan inte få för mycket tester
IDF Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Med risk för att bli tjatig, så nämner jag att alla tre modellerna du föreslår, finns med på min testsite. Ladda gärna hem ljudexempel därifrån och jämför själv vad det är för skillnad mellan dem, så kanske det blir lättare för dig...
osiris Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Jag har en ADK Hamburg Edition... är grymt nöjd med den!
Claes Holmerup Postat 14 augusti 2006 Postat 14 augusti 2006 Kolla även www.thelisteningsessions.com. Inte för att Claes sida är dålig - tvärtom - den har hjälpt mig en massa. Men man kan inte få för mycket tester 😎 Instämmer. 😉 Det är bra att lyssna på fler sådana testinspelningar också, eftersom de kanske har gjort på något annat sätt och får fram någon detalj som kanske inte kommer fram i mina inspelningar - och vice versa.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.