magnus83 Postat 12 augusti 2006 Dela Postat 12 augusti 2006 Halloj igen... Hittade en mycket gammal låt som jag spelade in för ett par hundra år sedan som jag måste dela med mig av. Trumprogrameringen är urusel, och även mixningen. Men men, thats life. Here we goes... LÅTNAMN: Out in the air. ARTIST/GRUPP: ... GENRE: Metal LÅTLÄNGD: 2:36 INSPELNINGSÅR: 1998 FORMAT: Mp3 STORLEK: 2:38 mb STATUS: Färdig demo Out_in_the_air.mp3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Hej! Jag är gitarrist, jäklar vad jag har spelat det där många gånger 😉 (grund-solot)... Lyssnar inte på Yngwie längre, men det är kul att höra någon som kan lira... Gött lir!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baktakt Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Hade du brännt av detta solot på "tosiga bonnadan" i ronneby hade publiken med all säkerhet självantänt.... Vi coola grabbar däremot (dom som står runt mixerbordet och kliar sig i skägget), tyckte kanske att det var väl mycket "old school" klyshor staplade på varandra... Tjohopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonathanhitochdit Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 (redigerat) Skön 😄 Redigerat 13 augusti 2006 av Jonathanhitochdit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magpie Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Du har oxå gnidit en och annan sträng till utmattning som en själv hör jag 😄 Tekniskt sett så är det mycket fint men det svåra med neoklassisk stil är att få det att låta naturligt och svängigt. Det är lätt att sweeps och det tekniska mm tar överhanden så att man tapar fokus på det man vill uttrycka. Blanda gärna in lite blues eller mer exotisk skala å andra trix så det inte låter så upprepande. Skickligt gitarrspel uppskattas alltid, särskillt om det spelas med mycket känsla. Rock on! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Bra/välspelat men för mig lika ointressant som Yngve. Jag tycker bara att det blir intetsägande med den här typen ekvibrilism... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Sådant här gillar jag. Introlicket är gött och låter malmsteenish. 0:28 : Låter väldigt mycket Gamma Ray och Kai Hansen. Om solona har jag en sak att klaga på bara. Tycker nog att du drar en del grejer för snabbhetens skull. Shredding ska inte kännas onödigt. Men det är en smaksak. Jag har ibland samma problem. Men bra lirat och mer sånt här!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joakim_r Postat 13 augusti 2006 Dela Postat 13 augusti 2006 Härligt! Gillar verkligen detta 🙁 Bra ljud också. hur spelar du in? //Joakim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.