Jump to content
Annons

fransgabriel (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons

aristocrats eller aristocats?

lyssna på "All the cats join in" m. Buck Clayton så förstår du varifrån idén/musiken till filmen med kissarna i scenen med jammet som dom rasar ner våning för våning kommer ifrån... 😆 svinbra jazz för övrigt,återigen ett bevis på att man spelade in otroligt bra öjud med dåtidens medel som vida överträffar känslan och (icke)dynamiken idag...kunnande på ett annat plan som är glömt,hur balanserar man en orkester osv,allt hänger ihop,äkta-inget fubb,en tagning that´s it,do or die gällde för alla! 🙂

Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

Åh jag vet inte. Var den verkligen det? Jag somnade. Känns som att man lekt av sig med all sån riktig smaklös humor för cirkus tio år sedan, då jag var 18.

var iofs efter en blöt kväll som jag såg första halvan, andra halvan såg jag dagen efter så nivån var hyfsat låg. Men jag får nog ändå säga att den var rolig, gäller att "grotta ner sig" i skämtet och verkligen låta sig följa med i det. eller nått...

jag tyckte inte det smaklösa var det roliga utan själva punchlinen och "syftet" med skämtet. Att göra folk förbryllade och obekväma.man måste liksom bjuda på sig själv för att kunna dra ett sådant skämt.

Link to comment
Dela på andra sajter

vet inte vad ni talar om-vilka är med,vem regisserar???

en av de sjukaste filmer jag sett.

handlar i grund och botten om ett gammalt, riktigt snuskig, vulgärt skämt. Massa kändisar är med och disskuterar det och inte minst berättar skämtet.

Att se Bob Saget så grov i munnen är en ganska konstig känsla..

http://www.imdb.com/title/tt0436078/

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...