Jump to content
Annons

NĂ„gra bra plugins?


TurkeLLi

Recommended Posts

Annons

Okey! VÀlkommen hit! du har tydligen missad txten "Sök innan du startar ny trÄd

För att öka chansen att fĂ„ ett snabbt svar pĂ„ din frĂ„ga, anvĂ€nd sökfunktionen innan du postar. De flesta frĂ„gor av teknisk karaktĂ€r har redan stĂ€llts." men testa det. Annars kan jag tipsa om Albino som Ă€r mkt bra för just det du söker. Iofs Ă€r jag rĂ€tt trött pĂ„ den pluggen men vissa gillar den 😛

btw: VĂ€lkommen hit!

Redigerat av LĂ„dan
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

DÄ slapp jag ge tips om att stÀnga av muten :rolleyes:

Men iaf, du har insert:at rĂ€tt VST fil i sequencern? Öppna piano rollen och skicka ner lite noter. AnvĂ€nd dĂ„ ett preset i albino, ingenting du skruvat sjĂ€lv först och frĂ€mst. Se till sĂ„ att den INTE Ă€r skickat till nĂ„got effektspĂ„r.

Vad ligger din CPU usage pÄ nÀr du anvÀnder albino, har du vÀldigt hög latency?

FÄr du fortfarande inte fram nÄgot ljud alls nÀr du spelar?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fortfarande ingen ljud

Vet inte om du Ă€r sĂ„n men det Ă€r vĂ€ldigt mĂ„nga gĂ„nger jag har fĂ„tt förklara att man behöver sĂ€tta pĂ„ sina högtalare 😆..

🙂

Ta inte illa upp 🙂 ...

Är det bara albino synthen som inte lĂ„ter? Om det bara Ă€r den kan vi ju nĂ€stan utesluta allt det andra, kolla i vst mappen och se vilka synthar som Ă€r vst. och kolla om nĂ„gon sĂ„n lĂ„ter. om du inte har det sĂ„ kan du alltid ta hem nĂ„tt annat gratis. bara för att se att det inte har med vst pluggar att göra..... Blev lite rörigt men jag tror att du fattar. 🙂😆😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
Fortfarande ingen ljud

Vet inte om du Ă€r sĂ„n men det Ă€r vĂ€ldigt mĂ„nga gĂ„nger jag har fĂ„tt förklara att man behöver sĂ€tta pĂ„ sina högtalare 😛..

😆

Ta inte illa upp 😳 ...

Är det bara albino synthen som inte lĂ„ter? Om det bara Ă€r den kan vi ju nĂ€stan utesluta allt det andra, kolla i vst mappen och se vilka synthar som Ă€r vst. och kolla om nĂ„gon sĂ„n lĂ„ter. om du inte har det sĂ„ kan du alltid ta hem nĂ„tt annat gratis. bara för att se att det inte har med vst pluggar att göra..... Blev lite rörigt men jag tror att du fattar. 😆🙂😉

Jag har alltid öppet 😄

Jag har HALion ocksÄ som inte funkar.

Redigerat av TurkeLLi
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fortfarande ingen ljud

Vet inte om du Ă€r sĂ„n men det Ă€r vĂ€ldigt mĂ„nga gĂ„nger jag har fĂ„tt förklara att man behöver sĂ€tta pĂ„ sina högtalare 😛..

😆

Ta inte illa upp 😳 ...

Är det bara albino synthen som inte lĂ„ter? Om det bara Ă€r den kan vi ju nĂ€stan utesluta allt det andra, kolla i vst mappen och se vilka synthar som Ă€r vst. och kolla om nĂ„gon sĂ„n lĂ„ter. om du inte har det sĂ„ kan du alltid ta hem nĂ„tt annat gratis. bara för att se att det inte har med vst pluggar att göra..... Blev lite rörigt men jag tror att du fattar. 😆🙂😉

Jag har alltid öppet 😄

Jag har HALion ocksÄ som inte funkar.

Mjo, DÄ vet jag inte riktigt vad du har för problem. Har du nÄtt annat program som klarar vst som du kan testa med? Har du verkligen installerat pluggarna rÀtt? (LÀgg dll i Vst plugins mappen, och sök)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

GĂ€st
Detta Àmne Àr nu stÀngt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...