Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer 😕😆  😳

kanske det, men det hÀr kan ju vara en trÄd för Àckliga filmer, och dÄ Àr den hÀr Àckligast av dem alla:

lÀskiga lÀnken

inget för den som vill sova gott.

Postat

Tjae, jag har en gubbe pÄ jobbet som rapar sÄ högt att det hörs över halva verkstan .. sÄ jag Àr van.

Tycker det inte Ă€r vĂ€rre nĂ€r kvinnor rapar Ă€n nĂ€r mĂ€n rapar... Men visst finns det vĂ€l trevligare saker att lyssna pĂ„ 😳

/Daniel

Postat

.. fast att ha sÄ mkt fritid att man tycker det Àr roligt att spela in sÄnt hÀr och lÀgga upp pÄ internet Àr ju en annan femma..

Postat
Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer 😕😆  😳

kanske det, men det hÀr kan ju vara en trÄd för Àckliga filmer, och dÄ Àr den hÀr Àckligast av dem alla:

lÀskiga lÀnken

fy fan.. den dÀr var inte nÄdig:S ush

Postat
Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer 🙂😄  🙂

lÀskiga lÀnken

Åh shit vad lĂ€skig! Hon kommer förmodligen ha huvudrollen i min mardröm som jag kommer ha inatt. 😉

Postat
Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer 😄🙂  😉

lÀskiga lÀnken

Det dÀr var ju bara smaklöst. Stackars mÀnniska.

Och sjuka mÀnniska som filmat henne och lagt ut pÄ nÀtet.

Postat
Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer 😄🙂  😉

lÀskiga lÀnken

för att det inte ska bli nÄgra missförstÄnd sÄ informerar jag om att det faktiskt Àr en kille (sorry hacke), en dragqueen med artistnamnet "bunny". detta Àr ett klipp ur en film som finns utgiven, och recenserad pÄ imdb.

riktigt otÀckt Àr det i senare delen av filmklippet.

Postat
Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer 🙂😄  🙂

lÀskiga lÀnken

för att det inte ska bli nÄgra missförstÄnd sÄ informerar jag om att det faktiskt Àr en kille (sorry hacke), en dragqueen med artistnamnet "bunny". detta Àr ett klipp ur en film som finns utgiven, och recenserad pÄ imdb.

Hoppla. Det Ă€r alltsĂ„ he.. hans eget val. DĂ„ var det inget. 😉

Postat

Itzhak: Du rÄkar inte veta vad filmen heter?

Postat
Itzhak: Du rÄkar inte veta vad filmen heter?

en liten sökning gav http://www.imdb.com/title/tt0184527/

Tackar! Jag försökte faktiskt göra en sökning dĂ€r sjĂ€lv först men hittade inget. Jag stĂ€ller mig i hörnet och skĂ€ms lite.. 😆

musik (oregistrerad)
Postat

Space "Hemma VÀrst" mans video gick inte att fÄ fram - den var flyttad. Men jag sÄg den andra. Den om den stackars döende anorektiske/hiv-sjuke/cancersjuke/ALS-sjuke killen. Tragiskt.

đŸ˜Č

:musik

Postat

Ja, har man inget bĂ€ttre för sig sĂ„... 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.