spaceman Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Tur att det finns internet och webcams...varning utfÀrdas för kÀnsliga typer. Rapande flicka Att man bara orkar...
Overkill Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 đđ Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer đđđ
Itzhak Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer đđ đł kanske det, men det hĂ€r kan ju vara en trĂ„d för Ă€ckliga filmer, och dĂ„ Ă€r den hĂ€r Ă€ckligast av dem alla: lĂ€skiga lĂ€nken inget för den som vill sova gott.
D Vibe Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Tjae, jag har en gubbe pĂ„ jobbet som rapar sĂ„ högt att det hörs över halva verkstan .. sĂ„ jag Ă€r van. Tycker det inte Ă€r vĂ€rre nĂ€r kvinnor rapar Ă€n nĂ€r mĂ€n rapar... Men visst finns det vĂ€l trevligare saker att lyssna pĂ„ đł /Daniel
D Vibe Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 .. fast att ha sÄ mkt fritid att man tycker det Àr roligt att spela in sÄnt hÀr och lÀgga upp pÄ internet Àr ju en annan femma..
ThomasJ Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer đđ đł kanske det, men det hĂ€r kan ju vara en trĂ„d för Ă€ckliga filmer, och dĂ„ Ă€r den hĂ€r Ă€ckligast av dem alla: lĂ€skiga lĂ€nken inget för den som vill sova gott. fy fan.. den dĂ€r var inte nĂ„dig:S ush
Jimmy.H Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer đđ đ kanske det, men det hĂ€r kan ju vara en trĂ„d för Ă€ckliga filmer, och dĂ„ Ă€r den hĂ€r Ă€ckligast av dem alla: lĂ€skiga lĂ€nken inget för den som vill sova gott. Ă h shit vad lĂ€skig! Hon kommer förmodligen ha huvudrollen i min mardröm som jag kommer ha inatt. đ
hackeman Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer đđ đ kanske det, men det hĂ€r kan ju vara en trĂ„d för Ă€ckliga filmer, och dĂ„ Ă€r den hĂ€r Ă€ckligast av dem alla: lĂ€skiga lĂ€nken inget för den som vill sova gott. Det dĂ€r var ju bara smaklöst. Stackars mĂ€nniska. Och sjuka mĂ€nniska som filmat henne och lagt ut pĂ„ nĂ€tet.
Itzhak Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer đđ đ kanske det, men det hĂ€r kan ju vara en trĂ„d för Ă€ckliga filmer, och dĂ„ Ă€r den hĂ€r Ă€ckligast av dem alla: lĂ€skiga lĂ€nken inget för den som vill sova gott. Det dĂ€r var ju bara smaklöst. Stackars mĂ€nniska. Och sjuka mĂ€nniska som filmat henne och lagt ut pĂ„ nĂ€tet. för att det inte ska bli nĂ„gra missförstĂ„nd sĂ„ informerar jag om att det faktiskt Ă€r en kille (sorry hacke), en dragqueen med artistnamnet "bunny". detta Ă€r ett klipp ur en film som finns utgiven, och recenserad pĂ„ imdb. riktigt otĂ€ckt Ă€r det i senare delen av filmklippet.
hackeman Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Snart kommer Pluffo eller mornel och sĂ€ger att det redan finns en trĂ„d för roliga filmer đđ đ kanske det, men det hĂ€r kan ju vara en trĂ„d för Ă€ckliga filmer, och dĂ„ Ă€r den hĂ€r Ă€ckligast av dem alla: lĂ€skiga lĂ€nken inget för den som vill sova gott. Det dĂ€r var ju bara smaklöst. Stackars mĂ€nniska. Och sjuka mĂ€nniska som filmat henne och lagt ut pĂ„ nĂ€tet. för att det inte ska bli nĂ„gra missförstĂ„nd sĂ„ informerar jag om att det faktiskt Ă€r en kille (sorry hacke), en dragqueen med artistnamnet "bunny". detta Ă€r ett klipp ur en film som finns utgiven, och recenserad pĂ„ imdb. Hoppla. Det Ă€r alltsĂ„ he.. hans eget val. DĂ„ var det inget. đ
Itzhak Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Hoppla. Det Ă€r alltsĂ„ he.. hans eget val. DĂ„ var det inget. đ oerhört motbjudande iallafall.
Pazo Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Ă€sch.. nĂ€stan sommina rapar, men inte riktigt.. jag har mer punh Ă„ kls đ
Itzhak Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Itzhak: Du rÄkar inte veta vad filmen heter? en liten sökning gav http://www.imdb.com/title/tt0184527/
Jimmy.H Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Itzhak: Du rĂ„kar inte veta vad filmen heter? en liten sökning gav http://www.imdb.com/title/tt0184527/ Tackar! Jag försökte faktiskt göra en sökning dĂ€r sjĂ€lv först men hittade inget. Jag stĂ€ller mig i hörnet och skĂ€ms lite.. đ
musik (oregistrerad) Postat 18 juli 2006 Postat 18 juli 2006 Space "Hemma VĂ€rst" mans video gick inte att fĂ„ fram - den var flyttad. Men jag sĂ„g den andra. Den om den stackars döende anorektiske/hiv-sjuke/cancersjuke/ALS-sjuke killen. Tragiskt. đČ :musik
saverman Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 (redigerat) WTF?!? Can't touch this!!? Hahaha đ Redigerat 20 juli 2006 av saverman
ThomasJ Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Okey pojkar nu har satt nivÄn för trÄden: http://www.killmyday.com/default.asp?ShowM...ting_heroin.wmv
Itzhak Postat 21 juli 2006 Postat 21 juli 2006 Okey pojkar nu har satt nivÄn för trÄden: http://www.killmyday.com/default.asp?ShowM...ting_heroin.wmv "tapdancing bunny" Àr en vuxen man som frivilligt upptrÀder inför publik, och har med stor sannorlikhet fler fans Àn nÄgon pÄ det hÀr forumet. vad fan Àr det hÀr? smÄbarn som injeceras med droger? fy fan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.