Lars-Olof Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 Hej pĂ„ er alla... Jag har precis hittat till detta forum och det kĂ€nns ju lite som om man har hittat hem. Det verkar finnas en hel del intressant hĂ€r för sĂ„na som jag, som vi... Jag heter Lars "Lars-Olof" Ăstling och spelar i en proggduo som gĂ„r under namnet LARS. De som undrar vilka vi Ă€r och vad vi har gjort kan gĂ„ in pĂ„ Demosidan dĂ€r jag idag har lagt upp lĂ€nkar till inspelade lĂ„tar. SĂ„hĂ€r i efterhand kan jag ju kĂ€nna att det kanske inte var ett lysande drag att smĂ€lla upp hela produktionen pĂ„ en gĂ„ng (tack hammagrella) men jag blev ju sĂ„ upphetsad över att ha hittat ett forum dĂ€r möjligheten fanns och dĂ€r folk dessutom verkar vara intresserade av vad man sysslar med dĂ€r hemma pĂ„ kammaren... Vi brukar anvĂ€nda oss av Cakewalk och Wavelab för att spela in och mixa vĂ„ra lĂ„tar vilket funkar rĂ€tt bra. Har inte riktigt vĂ„gat bekanta mig med Cubase Ă€n... Gött att ha hittat hit i alla fall. Det kĂ€nns som att man kommer att hĂ€nga hĂ€r en del framöver...
Carl_B Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 [...] trevligt! vÀlkommen! *hÄller upp rockfarts skylt*
Neko Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 VÀlkommen till forumen och hoppas att du Àven i fortsÀttningen kommer kÀnna dig hemma hÀr
Carl_B Postat 23 juni 2004 Postat 23 juni 2004 HiYa đ och hĂ€r kommer skylten: đ dĂ€r satt den! đ
hammagrella Postat 24 juni 2004 Postat 24 juni 2004 Jag stĂ€ller mig positiv till och backar verkligen upp Calles och Rockfarts skyltkampanj! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.