Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej pÄ er alla... Jag har precis hittat till detta forum och det kÀnns ju lite som om man har hittat hem. Det verkar finnas en hel del intressant hÀr för sÄna som jag, som vi...

Jag heter Lars "Lars-Olof" Östling och spelar i en proggduo som gĂ„r under namnet LARS. De som undrar vilka vi Ă€r och vad vi har gjort kan gĂ„ in pĂ„ Demosidan dĂ€r jag idag har lagt upp lĂ€nkar till inspelade lĂ„tar. SĂ„hĂ€r i efterhand kan jag ju kĂ€nna att det kanske inte var ett lysande drag att smĂ€lla upp hela produktionen pĂ„ en gĂ„ng (tack hammagrella) men jag blev ju sĂ„ upphetsad över att ha hittat ett forum dĂ€r möjligheten fanns och dĂ€r folk dessutom verkar vara intresserade av vad man sysslar med dĂ€r hemma pĂ„ kammaren...

Vi brukar anvÀnda oss av Cakewalk och Wavelab för att spela in och mixa vÄra lÄtar vilket funkar rÀtt bra. Har inte riktigt vÄgat bekanta mig med Cubase Àn...

Gött att ha hittat hit i alla fall. Det kÀnns som att man kommer att hÀnga hÀr en del framöver...

Annons
Postat

VÀlkommen till forumen och hoppas att du Àven i fortsÀttningen kommer kÀnna dig hemma hÀr

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Varmt vĂ€lkommen. 😄😆😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.