Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!! Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 🤪 🙂
Lethal Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 nejnejnejnejnejnej..janejnejnejnej! Okej? Antal inlägg++. (Jag är däremot helt oskyldig..)
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😄 😄
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😄 😄 Gwörf 😎
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😄 😄 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😄 😄 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 göru?
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😎 😄 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 göru? Är fortfarande förbannad över gårdagen... 😄
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😎 😎 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 göru? Är fortfarande förbannad över gårdagen... 😄 vadhändedå? 😄
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😎 😎 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 göru? Är fortfarande förbannad över gårdagen... 😄 vadhändedå? 😄 Sverige spelade den uslaste jävla fotboll jag någonsin har sett. Pojklag är vad det är! Fasoner... Jaja, livet går vidare. Vad gör du själv? 🙂
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😎 😎 Gwörf 🙂 Gwörf indeed. 😎 göru? Är fortfarande förbannad över gårdagen... 😄 vadhändedå? 😄 Sverige spelade den uslaste jävla fotboll jag någonsin har sett. Pojklag är vad det är! Fasoner... Jaja, livet går vidare. Vad gör du själv? 🙂 jaha du menar det 😎 Jag gör inge serskillt 😎
Linus Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Mäh! Kul idé, men det borde ju stå "You shall not pass!" 😏
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😄 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😏
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej...
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo...
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Linus Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Nej, han säger "You cannot pass" i filmen... Han säger både varianterna i filmversionen. Men den mäktigaste varianten mot balrogen är med shall. 😏 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Recommended Posts