Pazo Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Snart 5000 inlägg i tråden 😎 va? 😱 För dig är det 2 inlägg kvar 😱
Pazo Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Nu har jag ändrat besiktningstiden så nu hinner jag kanske fixa bilen... 😱 Fan att dom ska va så griniga på besiktningen. Fan! 😎 Vilken bil är det? hade inte du två? Som du dessutom ville sälja? 😱
Pazo Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Förfan! 😆 Inget svärande, Grahn! Det finns en del grammatiska fel på eran sida lynxo.. Läste igenom det innan
Micke H Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Det finns en del grammatiska fel på eran sida lynxo.. Läste igenom det innan Jag vet...vår webmaster och basist är inte världens bästa på engelska...han blir dock sur när man påpekar det... Hur gör man då? Det ser ju inte särskilt proffsigt ut...? 😆
Pico Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Det finns en del grammatiska fel på eran sida lynxo.. Läste igenom det innan Jag vet...vår webmaster och basist är inte världens bästa på engelska...han blir dock sur när man påpekar det... Hur gör man då? Det ser ju inte särskilt proffsigt ut...? 😆 Säger precis som du just sa... "Det ser inte särskilt proffsigt ut" 😄
Micke H Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Jag vet! Men hur lägger jag fram det till webmastern utan att han blir sur som ett bi och vägrar att ändra det? 😆
Pazo Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Jag vet! Men hur lägger jag fram det till webmastern utan att han blir sur som ett bi och vägrar att ändra det? 😆 Blir han sur för att han är dålig på engelska? 😄
Micke H Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Jag vet! Men hur lägger jag fram det till webmastern utan att han blir sur som ett bi och vägrar att ändra det? 😄 Blir han sur för att han är dålig på engelska? 😆 Han är lite dålig på att hantera kritik, om man säger så... 😆
mornel Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Soft, vår video till See You in Germany har setts av 1500 personer på Youtube nu... på en dag 😆
Micke H Postat 18 juni 2006 Postat 18 juni 2006 Jag vet! Men hur lägger jag fram det till webmastern utan att han blir sur som ett bi och vägrar att ändra det? 😄 Blir han sur för att han är dålig på engelska? 😆 Han är lite dålig på att hantera kritik, om man säger så... 😆 Nä, idag ska jag ta tjuren vid hornen och säga till honom vad som är fel med hemsidan! 😆
Recommended Posts