Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 (redigerat) Ägg ska det vara! Redigerat 12 augusti 2006 av Pazo
ThomasJ Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Wieee! Sitter o lyssnar på psy. Var sååååå länge sedan sist nu! ´Nu mins jag plötsigt varför jag var så torsk på den genren innan!
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 http://www.vendolin.com/Annonce_Detail.asp...nonceid=4574754 🙂
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 FAN VAD BRA SVENSKA AKADEMIEN ÄR!!!! *hög volym* njuter ☺️
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Jävla fittkuktangentbordsjävel!! Vemmfan sätter en jävla stänga av knapp på ett tangentbord? Vad var det för en jävla fitta som gjorde det!?!?!? ☺️
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 Sånt jävla aggresivt humör jag är på nu!! VILL SLÅ NER NÅN JÄVEL!! BARA BANKA SÖNDER FITTAN!! ☺️
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 😳 Synd att ur så kort då ☺️😆😆😛😄 VAFAN har det med saken att göra? Jag är så jävligt mkt snabbare än de flesta så vad ha en kukstorlek med denhär skiten att göra?
Overkill Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 😆 Synd att ur så kort då ☺️😛 😄 😛 😄 VAFAN har det med saken att göra? Jag är så jävligt mkt snabbare än de flesta så vad ha en kukstorlek med denhär skiten att göra? Vadå kukstorlek? 😆 Idag förstår jag dig inte riktigt. Det jag menade var ju att är man kort är dte ju svårare att slå ner någon. Är du 2 och en halv meter är dte ju lättare att slå ner någon. Det var så jag menade 😳
Pazo Postat 12 augusti 2006 Postat 12 augusti 2006 😛 Synd att ur så kort då ☺️😄 😛 😄 😄 VAFAN har det med saken att göra? Jag är så jävligt mkt snabbare än de flesta så vad ha en kukstorlek med denhär skiten att göra? Vadå kukstorlek? 😆 Idag förstår jag dig inte riktigt. Det jag menade var ju att är man kort är dte ju svårare att slå ner någon. Är du 2 och en halv meter är dte ju lättare att slå ner någon. Det var så jag menade 😳 JA? JAG HAR FAN INTE PÅSTÅT NÅGOT ANNAT.. JAG LA BARA EN SVORDOM FRAMFÖR STORLEK DIN LILLSKIT! 😆
Recommended Posts