Jump to content
Annons

Lite om mig sjÀlv!


Viktor

Recommended Posts

Jag heter alltsÄ Viktor, och har precis gÄtt lite mer Àn halva Äret pÄ Music & Productin i Skara (nej, Bert Karlsson har INGET med det att göra, trots aftonbladets artikel)

Det var första veckan dÀr jag kom i kontakt pÄ allvar med studioteknik och liknande. Jag har nu lagt ut en del pengar (lÀs: massor) och ordnat till en ganska basic hemmastudio, som jag kÀmpar med att lÀra mig till max.

Mitt huvudinstrument Àr bas, vilket just nu gestaltas av en Fender USA Jazzbas. Trevligt, trevligt.

Hoppas att jag fĂ„r en del hjĂ€lp hĂ€r! 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Var det nĂ„got hemskt med att tvingas pĂ„ denna information? Hoppas att du kommer trivas hĂ€r trots att du har lĂ€mnat ut sĂ„ hemska uppgifter om dig sjĂ€lv. 😄

Äh, hĂ„ll kĂ€ften innan jag berĂ€ttar vad du verkligen INTE vill veta. Och sjunger för dig! 😼

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 1 Ă„r senare...
VĂ€lkommen!

Diggar verkligen din notis i dina postningar:

För att spela rock mÄste du vara en duktig musiker. För att göra hiphop mÄste du ha haft en dÄlig uppvÀxt.

🙂

Oj! SĂ„ sant som det var sagt! 😆

ps. nu kommer jag vĂ€l fĂ„ f*n för det hĂ€r... 🙂😏😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Vad Ă€r det hĂ€r? en kospiration att hĂ€lsa gamla medlemmar vĂ€lkomna? 🙂😆

Jag vÀlkomnar dig oxÄ... Har du gÄtt klart utbildningen nu?

Du rÄkar inte kÀnna Tobias Mörby i Lidköping. Hiphop kille som jag gick med pÄ musikmakarna och har nÄn studio nÄnstans i Lidköping.

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...