DjBlackThorn Postat 3 juni 2006 Postat 3 juni 2006 Jag har precis börjat med FL 5 PE och undrar hur man gör fade in effekt. Jag har lyckats komma igång med en track och vill gärna ha ett fade in i början, hur gör man??? 😉 Jätte schysst om nån kunde svara........ 😄
Cloudsurfer Postat 4 juni 2006 Postat 4 juni 2006 (redigerat) Du sänker ner volymen på det du vill fada in till 0, sen trycker du på record, sen på play och sedan drar du upp volymen i den takt du vill att den ska fadas in. Edit: inte för att vara sån men det finns en hel avdelning på forumet där Fl - relaterade frågor diskuteras. Redigerat 4 juni 2006 av Cloudsurfer
DjBlackThorn Postat 4 juni 2006 Trådstartare Postat 4 juni 2006 jätte shysst, fick det att fungera 😄 Jo jag vet, men hade lite bråttom med att göra inlägget.......så jag hann inte leta fram den avdelningen..... 😛
DjBlackThorn Postat 4 juni 2006 Trådstartare Postat 4 juni 2006 Nej, har stött på en bug När man har gjort fade in effekten så hör man första tonen i samplen som normal volym, sen blir det tyst och fade:ar in.....Hur åtgärdar man detta?? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.