Anarchos Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Tja, alla ni som vet eller har Audacity. Hur gör man för att sången man spelar in blir i Stereo? Varje gång jag spelar in med musik hamnar sången bara i Vänstra högtalaren, om jag inte ändrar till den högra förståss. Men jag får den aldrig i båda 🙂
Emil Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Tja, alla ni som vet eller har Audacity. Hur gör man för att sången man spelar in blir i Stereo? Varje gång jag spelar in med musik hamnar sången bara i Vänstra högtalaren, om jag inte ändrar till den högra förståss. Men jag får den aldrig i båda 🙁 Spela in på en monokanal så låter sången i båda högtalarna.
Anarchos Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 Tja, alla ni som vet eller har Audacity. Hur gör man för att sången man spelar in blir i Stereo? Varje gång jag spelar in med musik hamnar sången bara i Vänstra högtalaren, om jag inte ändrar till den högra förståss. Men jag får den aldrig i båda 🙁 Spela in på en monokanal så låter sången i båda högtalarna. okej. tackar så mycket 🙂
Anarchos Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 (redigerat) hmmm. nu måste jag väl få in musiken i en Mono-kanal med väl? EDIT: som jag redan fixat ifall nån tycker jag är dum(mare) i huvudet. Redigerat 29 maj 2006 av Anarchos
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.