Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag fÄr inte cubase att funka pÄ bÄda skÀrmarna, vad gör jag för fel? jag vill ha mixern pÄ ena skÀrmen och sen vill jag ha resten pÄ andra, men jag kan typ bara flytta över transport panelen, hjÀlp!

Annons
Postat

ok, shysst att du svarar, men du skulle inte kunna utvÀckla litet? Àr det en flik, eller en ikon jag ska trycka pÄ? Dra ut ramarna hur menar dÄ?

Postat

boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2

kram hej :rolleyes:

Postat (redigerat)
boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2

kram hej :rolleyes:

Om du högerklickar en grÄ yta i mixern och vÀljer "Always on top" sÄ bör du kunna dra den till nÀsta skÀrm.

Eller ja, du kan i princip högerklicka var som helst, förutom titelraden.

Redigerat av Pico
Postat

ouh i say thank you, pico-jag har alltid tyckt du vart snygg.

once again i run 😎

Postat

kram hej đŸ€Ș

Du e frÄn stockholm va..?

Postat

kram hej đŸ€Ș

LOL? 🙁

Postat (redigerat)

kram hej đŸ€Ș

LOL? 🙁

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe 😆, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? 🙂 ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha...

Redigerat av Phobos
Postat

kram hej 😉

LOL? 😄

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe 😄, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? 😄 ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha...

Sen jag flyttade upp till uppsala frĂ„n smĂ„land har jag börjat mĂ€rka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska 🙂

Postat

kram hej 😉

LOL? 😄

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe 😄, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? 😄 ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha...

Sen jag flyttade upp till uppsala frĂ„n smĂ„land har jag börjat mĂ€rka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska 🙂

Precis! de ja mena, ibland mĂ€rker man attr man faktiskt har dialekt och inte pratar RÄTT som man ofta kĂ€nner 😆

Postat

kram hej đŸ˜±

LOL? 😆

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe 😄, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? 😛 ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha...

Sen jag flyttade upp till uppsala frĂ„n smĂ„land har jag börjat mĂ€rka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska 😛

Precis! de ja mena, ibland mĂ€rker man attr man faktiskt har dialekt och inte pratar RÄTT som man ofta kĂ€nner 😄

PĂ„ tal om dualview

đŸ˜±

Postat

kram hej 🙂

LOL? 😎

vorre? bjussa?

har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe 😄, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? 😆 ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha...

Sen jag flyttade upp till uppsala frĂ„n smĂ„land har jag börjat mĂ€rka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska 😛

Jag Ă€lskar din dialekt! 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.