bubben Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Jag fÄr inte cubase att funka pÄ bÄda skÀrmarna, vad gör jag för fel? jag vill ha mixern pÄ ena skÀrmen och sen vill jag ha resten pÄ andra, men jag kan typ bara flytta över transport panelen, hjÀlp!
YellowStudio Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 tryck ÄterstÀll nedÄt uppe till höger. Dra ut ramarna som du vill ha dom. Sen Àr det fritt fram.
bubben Postat 26 maj 2006 TrÄdstartare Postat 26 maj 2006 ok, shysst att du svarar, men du skulle inte kunna utvÀckla litet? Àr det en flik, eller en ikon jag ska trycka pÄ? Dra ut ramarna hur menar dÄ?
Claes Holmerup Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 AnvĂ€nd inte knappen som maximerar fönstret - för dĂ„ fĂ„r du bara upp Cubase i huvudskĂ€rmen... đ
bubben Postat 27 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 maj 2006 boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej
Pico Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 (redigerat) boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej Om du högerklickar en grĂ„ yta i mixern och vĂ€ljer "Always on top" sĂ„ bör du kunna dra den till nĂ€sta skĂ€rm. Eller ja, du kan i princip högerklicka var som helst, förutom titelraden. Redigerat 27 maj 2006 av Pico
bubben Postat 27 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 maj 2006 ouh i say thank you, pico-jag har alltid tyckt du vart snygg. once again i run đ
Emil Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej đ€Ș Du e frĂ„n stockholm va..?
Pazo Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej đ€Ș Du e frĂ„n stockholm va..? LOL? đ
Emil Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 (redigerat) boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej đ€Ș Du e frĂ„n stockholm va..? LOL? đ vorre? bjussa? har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe đ, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? đ ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha... Redigerat 27 maj 2006 av Phobos
Pazo Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej đ Du e frĂ„n stockholm va..? LOL? đ vorre? bjussa? har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe đ, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? đ ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha... Sen jag flyttade upp till uppsala frĂ„n smĂ„land har jag börjat mĂ€rka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska đ
Emil Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej đ Du e frĂ„n stockholm va..? LOL? đ vorre? bjussa? har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe đ, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? đ ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha... Sen jag flyttade upp till uppsala frĂ„n smĂ„land har jag börjat mĂ€rka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska đ Precis! de ja mena, ibland mĂ€rker man attr man faktiskt har dialekt och inte pratar RĂTT som man ofta kĂ€nner đ
bubben Postat 27 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 27 maj 2006 boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej đ± Du e frĂ„n stockholm va..? LOL? đ vorre? bjussa? har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe đ, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? đ ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha... Sen jag flyttade upp till uppsala frĂ„n smĂ„land har jag börjat mĂ€rka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska đ Precis! de ja mena, ibland mĂ€rker man attr man faktiskt har dialekt och inte pratar RĂTT som man ofta kĂ€nner đ PĂ„ tal om dualview đ±
nurfen Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 boys! det Ă€r wĂŒnderbar att ni svarar, men jag Ă€r totalt hjĂ€rndöd, sĂ„ det vorre fina fisken om ni bjussa pĂ„ en tydlig förklaring för "Startfönstret" begrĂ€nsar ju t.ex mixern frĂ„n att komma till skĂ€rm nr 2 kram hej đ Du e frĂ„n stockholm va..? LOL? đ vorre? bjussa? har du sett "dom kallar oss mods", vĂ€rsta stockholmskan hehe đ, ibland tycker man att man Ă€r dialektlös i stockholm (drygt va? đ ) men sen kommer sĂ„na dĂ€r uttryck Ă„ dĂ„ inser man att man egentligen snackar vĂ€rsta skĂ„nskan...haha... Sen jag flyttade upp till uppsala frĂ„n smĂ„land har jag börjat mĂ€rka min dialekt! Som jag trodde var rikssvenska đ Jag Ă€lskar din dialekt! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.