Jump to content
Annons

Hej allihop

Recommended Posts

de Qunicey (oregistrerad)
Postat

Hej

som ny reggad här på forumet så känner jag att en liten presentation e på sin plats. Jag är en kille från Skövde som håller på lite med studio verksamhet sedan några år tillbaka. Jag är inbiten analog freak, dock använder jag mig av hårdisk inspelning för tillfället, men e sugen på att på att jobba mer med bandare på sikt.

Jag pluggar just nu på heltid (ähum hehe nja kanske i verkligheten 20% hehe) resten av tiden spenderar jag i studion med diverse anspråkslösa projekt 😛

Som ni kommer märka e jag en glad amatör och håller på med min verksamhet för det rena nöjets skull för att en dag kanske hitta det perfekta soundet, jag håller mest på med jazz och old school rock (stones, faces).

Men kul att ha hittat hit i allfall, så nu vet ni kanske mer än ni önskar om mig men skyll er själva för att ha läst mitt inlägg 😄

Annons
Postat

Hejs och välkommen hit!

Skövde ja, Modegrillen, Livets Brunn, Arena Skövde, Billinge Hus och Stockholmskomplex...

Ja det är väl en god sammanfattning..? 😏

Postat (redigerat)

Välkommen hit! 😄

Mvh / djonas

(Den här tråden hör visserligen hemma i medlemspresentationerna men det fixar säkert nån moderator som har vägarna förbi. 😉 Sådärja fick man vara lite polis idag oxå. 🙂 )

Redigerat av djonas
Postat

Välkommen...

Skövde ja... Husaren, Matssons musik, Bogrens...

Annars tänker jag mest på skugga av Billingen... 😕

Hertig Johans källare har ju gått i graven sen länge...

Där har man ju spelat några ggr... 😎

Postat (redigerat)

Tjo och välkommen. Faktiskt en del människor som pysslar med musik härifrån Skövde verkar det som..

Och då tänker jag INTE på Kindbom och G:son ..

/Daniel

Redigerat av D Vibe

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.