Anarchos Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Tja, vilket Audacity är bäst mellan Audacity 1.2.4b & Audacity 1.3.0b (BETA)? Har laddat ner båda då Audacity blev helt fuckat å inte gick å öppna mm.
Pluffo Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Ingen verkar det som 🤪 Själv har jag inte fått Audacity att fungera på min Mini Mac med OS X 10.3.9. Det börjar krångla och giddra om samplerates och liknande och då abdikterar jag på en gång. Så roligt är det inte att ha en ljudeditor.
Linus Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 PC eller Mac? I Windows funkar den senaste, på Macen måste jag köra v1.2.3 (som inte längre finns på Audacitys hemsida, men går att finna hos andra om du googlar)
hegobald Postat 12 maj 2006 Postat 12 maj 2006 Audacity funkar alltid klockrent för mig.. Inga problem alls på PC.. Men vill du vara säker på at det ska funka så ska du undvika Beta-versioner.
Anarchos Postat 12 maj 2006 Trådstartare Postat 12 maj 2006 Audacity funkar alltid klockrent för mig.. Inga problem alls på PC.. Men vill du vara säker på at det ska funka så ska du undvika Beta-versioner. Ok tack! Det var ett svar jag ville ha 😉 Är det nån som vet varför Audacity var otillgängligt för mig i 3 timmar då? 😮
Anarchos Postat 13 maj 2006 Trådstartare Postat 13 maj 2006 Audacity funkar alltid klockrent för mig.. Inga problem alls på PC.. Men vill du vara säker på at det ska funka så ska du undvika Beta-versioner. Nä fan. Betan hade ju mer funktioner och sånt. Och så var det enklare att klippa in ljud i sånger. Så ja håller mig nog till Betan tills den nya versionen kommer.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.