Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jaha, dĂ„ har man blivit ett inlĂ€gg Ă€ldre och lite klokare... eller vad Ă€r det man brukar sĂ€ga? Är mitt uppe i flytt till huset pĂ„ andra sidan vĂ€gen, mĂ„lning och bĂ€rande Ă€r numera min vardag 😉 Plattan som jag jobbar pĂ„ tar lite lĂ€ngre tid Ă€n jag trott men den kanske blir klar nĂ„gon gĂ„ng i sommar! Den som lever fĂ„r se, man kanske redan dĂ„ fyllt 700? Och sen sĂ„ fĂ„r man ju massa sjukt bra ideer sĂ„ att man mĂ„ste Ă€ndra allt man gjort nĂ€r man lĂ€ser om hur ni bĂ€r er Ă„t i mussiserandet.

Hur som haver firar jag denna dag med att byta avtar och hoppas pĂ„ en skön sommar med alla forumpoolers. Man lĂ€r sig fantastiska grejer av att lĂ€sa om vad ni gör o framför allt hur ni gör det 😄

Gött mos

/FredAsp

Annons
Postat
JĂ€klar, hur gör du för att leva sĂ„ lĂ€nge? 😛

bvet inte riktigt... men du nÀrmar dig ju med stormsteg! Kan inte vÀnta tills den dagen man blir 666

Har du nÄgra bra tips för att bli sÄ gammal som du? Typ rök ej, motionera mycket, etc?

Postat
JĂ€klar, hur gör du för att leva sĂ„ lĂ€nge? 😛

bvet inte riktigt... men du nÀrmar dig ju med stormsteg! Kan inte vÀnta tills den dagen man blir 666

Har du nÄgra bra tips för att bli sÄ gammal som du? Typ rök ej, motionera mycket, etc?

prova att stava vet med b, sÄ att det blir bvet. Det Àr ett trick, ett annat Àrjust att inte röka, ett annat Àr att surfa, assÄ pÄ riktigt. Varje Är Äker jag Ä frugan pÄ surfsemester, nÄgot att trÀna inför och nÀr man vÀl varit dÀr sÄ har man gÄtt ner nÄgra kilon till i den stekande vÀrmen.

Postat

Que? 😄

Postat
Gött mos

Göteborgare...

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.