Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Äkta grejer alltså. Äkta svart plast. Med präglat mönster.

G.

Postat
Äkta vinyl, ja. Kanske rentav med vintage-känsla? Kan det röra sig om återvunna vinylskivor från 70-talet? Mystiken tätnar och frågorna hopar sig... 😉

Varför behöver man veta det egentligen...? :rolleyes:

Jag hade inte tänkt på det förrän nu, men som vegan är jag inte speciellt pigg på att köpa väskor av äkta skinn. Fast hur många mickar kan det vara som har skinnväskor?

Postat

Skälet till att jag vill veta är för att även jag är vegan 😄

Har en annan fråga också. Jag var inne på Musikbörsen och frågade efter en mick i 1000-kronorsklassen och då visade expediten B1-micken. Men efter att ha kollat på lite bilder på nätet så hittade jag en skillnad. Den i affären hade ett reglage för att justera utnivån. Visade de mig rätt mick eller var det B3:an? Micken har kanske uppdaterats eller nått.

Postat (redigerat)
Skälet till att jag vill veta är för att även jag är vegan  😳

Har en annan fråga också. Jag var inne på Musikbörsen och frågade efter en mick i 1000-kronorsklassen och då visade expediten B1-micken. Men efter att ha kollat på lite bilder på nätet så hittade jag en skillnad. Den i affären hade ett reglage för att justera utnivån. Visade de mig rätt mick eller var det B3:an? Micken har kanske uppdaterats eller nått.

B1 har på senare tid blivit uppdaterad med högpassfilter och pad, så det finns numera två switchar på B1:orna. Kartong och manual har däremot inte uppdaterats i samma takt... 🤪

Listpriset på B1:an är som sagt 975:- - men man frågar väl alltid vad man får betala om man mailar eller ringer, eller hur...? 🙂

Redigerat av Claes
Postat

999:- ville de ha för micken. Om jag skulle köpa den från till exempel emusic.se är det någon risk att man skulle få den gamla varianten eller har de försvunnit ur sortimentet? Är kanska bäst att fråga dem igentligen. 🤪

Postat

emusic är bra att ha att göra med - och eftersom B1:an har tagit slut i omgångar så att man har fått vänta några veckor på leveranser ibland, kan du lugnt räkna med att risken att få tag på en gammal, är i det närmaste obefintlig...

Det kan vara risk att de är slut igen här och där, eftersom distributören inte fick så många som de hade beställt i senaste leveransen... 🤪 Själv har jag några få kvar, men de går åt som smör i solsken... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.