Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hej! Jag Àr en kille som hÄller pÄ med Rap/Hiphop Musik.Jag söker nÄgon DUKTIG/BRA som kan Mixa/Mastra och som kan stÀlla upp och göra det nÀr jag/man gjort en lÄt eller tillochmed en skiva som ska slÀppas eller sÄ.Om sen personen vill ha betalt för det eller nÄgot annat kan vi diskutera om det.
giggsy Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Hej och VĂ€lkommen! Det finns mĂ„nga DUKTIGA/BRA hĂ€r. Hör av dig nĂ€r du har nĂ„gra klara lĂ„tar sĂ„ finns det nog sĂ€kert nĂ„n som har tid och lust att stĂ€lla upp. đČ
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 26 april 2006 Hej.Tack typ.Ok.Du lĂ€gger jag upp nĂ„gra nu som folk kan ladda hem/lyssna pĂ„ dĂ„. đČ
surikatmamma Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Jag provar gĂ€rna att mixa en lĂ„t. Jag Ă€r ingen mĂ€stare men skulle vilja prova pĂ„ att mixa hiphop för att lĂ€ra mig. đ
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 TrÄdstartare Postat 26 april 2006 DÄ kommer det upp nÄgra lÄtar jag har gjort eller sÄ.Kanske inte sÄ nya men endÄn du/ni fÄr lyssna hur det lÄter ungifÀr: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 TrÄdstartare Postat 26 april 2006 surikatmamma: Ok.Kan du skicka nÄgot du har Mixat/Mastat sÄ man fÄr lyssna hur du Mixar/Mastarar ???
surikatmamma Postat 26 april 2006 Postat 26 april 2006 Dr-Hmmm sa: surikatmamma: Ok.Kan du skicka nĂ„got du har Mixat/Mastat sĂ„ man fĂ„r lyssna hur du Mixar/Mastarar ??? Finns nĂ„gra trĂ„dar i demoinspelningar-delen av det hĂ€r forumet. De som jag Ă€r nöjd med börjar pĂ„ JIATRM, finns tre sĂ„na. De mixarna som ligger dĂ€r har jag förbĂ€ttrat nu men inte orkat ladda upp. Helt annan musikstil visserligen. đ
Dr-Hmmm Postat 26 april 2006 TrÄdstartare Postat 26 april 2006 surikatmamma: Hittar inte riktigt trÄden.Skulle du kunna ge mig lÀnken till den eller sÄ ???
airgo Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Jag Àr DUKTIG/BRA. HÄller sjÀlv pÄ med samma genre. airgo83@hotmail.com
airgo Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Okej hÀr ska vi inte spara pÄ Àrligheten. Jag Àr den bÀsta/billigaste du kan fÄ tag pÄ. SÄ ge mig jobbet + lönen nÀsta vecka.
airgo Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Danabacken, nÄgot speciellt du vill ha i munnen eftersom den Àr öppen?
MĂSTAREN Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 airgo sa: Danabacken, nĂ„got speciellt du vill ha i munnen eftersom den Ă€r öppen? HAHAHAHAHA
Zyan Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 De lÄtarna Àr ganska ok, vad Àr det för synt, synthar?
surikatmamma Postat 27 april 2006 Postat 27 april 2006 Lite "Let's Get High"-varning pĂ„ texten till första lĂ„ten. đ
Dr-Hmmm Postat 28 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 april 2006 Zyan: Ok tack typ.Va ? surikatmamma: Va ? đ
Zyan Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Gillar synthljudet...frÄgade var du fÄtt det ifrÄn. Diskant-ljudet.
Dr-Hmmm Postat 29 april 2006 TrÄdstartare Postat 29 april 2006 Zyan: Ok.Vet inte vilket du menar riktigt ? Och vadÄ vart jag fÄtt det ifrÄn vem har sagt att jag har gjort Beatsen ??? NÄgon som skulle kuna Mixa & Mastra dÄ eller va intresserad ???
Zyan Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 Kanska tog till förhastade slutsatser. De flesta hÀr gör sin egen musik.
Berra Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 (redigerat) airgo sa: Danabacken, nÄgot speciellt du vill ha i munnen eftersom den Àr öppen? hehehe Redigerat 29 april 2006 av Berra
airgo Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Citat Zyan: Ok tack typ.Va ?surikatmamma: Va ? Hmmm.. Typ.. va? sÄdÀr typ skriver typ en hmmm.. va ska ja typ sÀga... typ en annan kille som ja hmmm.. har pÄ typ min MSN typ Àr ni samma typ LR Men jag ska bortse frÄn att du skriver helt efterblivet och sÀga att jag Àr intresserad. Du kommer fÄ betala, ingen kommer göra det gratis. Alla vill fÄ nÄgot ut av att jobba, jag Àr inget undantag.
classic Postat 30 april 2006 Postat 30 april 2006 Dr-Hmmm sa: vem har sagt att jag har gjort Beatsen ??? Du skrev ju i inledningen "nÀr jag/man gjort en lÄt".
Exil Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 NĂ€r jag lĂ€ste den hĂ€r hĂ€r trĂ„den trodde jag inte alls lĂ„tarna skulle vara bra, men ack sĂ„ fel man kan ha. Tycker det lĂ„ter rĂ€tt bra Ă€ndĂ„. Positivt överraskad. Första lĂ„ten var riktigt bra. Sen tĂ€nkte jag en grej med den tredje lĂ„ten. Vem har du köpt/fĂ„tt betat av? För en av mina polare har gjort en lĂ„t till precis samma beat. Trodde det var hans morbror som hade gjort beatet, men jag kan ha fel. Om inte han har sĂ„lt vidare det. En annan sak jag tĂ€nke pĂ„ var att det lĂ„ter bĂ€ttre nĂ€r du rappar/sjunger pĂ„ engelska. Det Ă€r vĂ€l bara en smaksak, men för mig sĂ„ blir det mer "flow" nĂ€r du sjunger pĂ„ engelska som t.ex. refrĂ€ngen pĂ„ första lĂ„ten. TyvĂ€rr Ă€r jag inte tillrĂ€ckligt bra för att kunna hjĂ€lpa dig, men det finns mycket duktigt folk hĂ€r, sĂ„ du ska nog typ kunna hitta nĂ„n tror jag typ đ
Dr-Hmmm Postat 6 maj 2006 TrÄdstartare Postat 6 maj 2006 airgo: Va ? Grahn: Va ? classic: Va ? Exil: Ok.Tack typ.Inte jag som sjunger den RefrÀngen pÄ engelska i Get down tonight.
classic Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Dr-Hmmm sa: airgo: Va ?Grahn: Va ? classic: Va ? Exil: Ok.Tack typ.Inte jag som sjunger den RefrÀngen pÄ engelska i Get down tonight. Vad Àr det du inte förstÄr?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.