Jump to content
Annons

Mixning & Mastring!


Dr-Hmmm

Recommended Posts

Hej! Jag är en kille som håller på med Rap/Hiphop Musik.Jag söker någon DUKTIG/BRA som kan Mixa/Mastra och som kan ställa upp och göra det när jag/man gjort en låt eller tillochmed en skiva som ska släppas eller så.Om sen personen vill ha betalt för det eller något annat kan vi diskutera om det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
surikatmamma: Ok.Kan du skicka något du har Mixat/Mastat så man får lyssna hur du Mixar/Mastarar ???

Finns några trådar i demoinspelningar-delen av det här forumet. De som jag är nöjd med börjar på JIATRM, finns tre såna. De mixarna som ligger där har jag förbättrat nu men inte orkat ladda upp. Helt annan musikstil visserligen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Danabacken, något speciellt du vill ha i munnen eftersom den är öppen?

hehehe

Redigerat av Berra
Link to comment
Dela på andra sajter

Zyan: Ok tack typ.Va ?

surikatmamma: Va ? 

Hmmm.. Typ.. va? sådär typ

skriver typ en hmmm.. va ska ja typ säga...

typ en annan kille som ja hmmm.. har på typ min MSN typ är ni samma typ LR

Men jag ska bortse från att du skriver helt efterblivet och säga att jag är intresserad. Du kommer få betala, ingen kommer göra det gratis. Alla vill få något ut av att jobba, jag är inget undantag.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag läste den här här tråden trodde jag inte alls låtarna skulle vara bra, men ack så fel man kan ha. Tycker det låter rätt bra ändå. Positivt överraskad. Första låten var riktigt bra. Sen tänkte jag en grej med den tredje låten. Vem har du köpt/fått betat av? För en av mina polare har gjort en låt till precis samma beat. Trodde det var hans morbror som hade gjort beatet, men jag kan ha fel. Om inte han har sålt vidare det. En annan sak jag tänke på var att det låter bättre när du rappar/sjunger på engelska. Det är väl bara en smaksak, men för mig så blir det mer "flow" när du sjunger på engelska som t.ex. refrängen på första låten.

Tyvärr är jag inte tillräckligt bra för att kunna hjälpa dig, men det finns mycket duktigt folk här, så du ska nog typ kunna hitta nån tror jag typ 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...