bill (oregistrerad) Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 (redigerat) Kolla in denna site om du är det minsta intresserad av akustisk gitarr. http://www.mollberg.se Siten är på engelska men killen är svensk. Ladda ner hans "Chord Buddy" helt gratis och köp låtar i PDF-format från 1 euro! Redigerat 18 april 2006 av bill
Itzhak Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 sjysst att regga dig bara för att komma hit och säga det!
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Nåja, virusmarketing lkallar vi detta. Eller SPAM. Hursomhelst. om chordbuddy fungerar OK, förlåter vi dig. Annars kommer vi hem till dig och kastar kakkablöjor på din dörr.
bill (oregistrerad) Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Nåja, virusmarketing lkallar vi detta. Eller SPAM. Hursomhelst. om chordbuddy fungerar OK, förlåter vi dig. Annars kommer vi hem till dig och kastar kakkablöjor på din dörr. Fullt så kritiska behöver ni väl inte vara för att man tipsar om en kompis hemsida. Siten är ju faktiskt ganska bra...
steflund Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 (redigerat) kolla även in denna: http://www.klassiskgitarr.com Jag har använt några av styckena som finns på Mollbergs sida i undervisningssyfte, riktigt strålande musik och väldigt bra uttänkt. Fåniga härk-kommentarer förresten. Redigerat 18 april 2006 av steflund
Hellpig Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Tackar för tipset! För mig är sånt alltid välkommet.
Itzhak Postat 18 april 2006 Postat 18 april 2006 Fullt så kritiska behöver ni väl inte vara för att man tipsar om en kompis hemsida. Siten är ju faktiskt ganska bra... förlåt. jag råkade bara få intrycket att du registrerat dig för att göra reklam och uppmana forumets besökare att köpa produkter.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.