Christofer Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Var kan man hitta nån som målar gitarrer och plektrumskydd i stockholm ?
illvaesen Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Sök efter nån som lackar hockeyhjälmar eller liknande. Själv tog jag hjälp av en konstlärare som fick handmåla min gitarr och sen klarlacka den. =)
Christofer Postat 10 april 2006 Trådstartare Postat 10 april 2006 Sök efter nån som lackar hockeyhjälmar eller liknande. Själv tog jag hjälp av en konstlärare som fick handmåla min gitarr och sen klarlacka den. =) tack 😏 var nånstans fixade du din?
illvaesen Postat 10 april 2006 Postat 10 april 2006 Jag byggde min gitarr själv och fick jobbet gratis via skolan alltså.. men då bodde jag i Piteå, så det kanske blir lite bökigt. Det är dock riktigt skoj med personligt utseende på prylarna.. ska kolla runt lite själv och postar här om jag hittar nått i Stockholm =)
Christofer Postat 10 april 2006 Trådstartare Postat 10 april 2006 Jag byggde min gitarr själv och fick jobbet gratis via skolan alltså.. men då bodde jag i Piteå, så det kanske blir lite bökigt. Det är dock riktigt skoj med personligt utseende på prylarna.. ska kolla runt lite själv och postar här om jag hittar nått i Stockholm =) tack 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.