Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Är det bara jag som får upp en sida med massa krumelurer i stället för musik från forumets mp3or..Alltså Mp3 filer som ligger på forumets server???
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Hmmm... Först SoundClick sen detta.... alla andra mp3or som inte ligger på forumets server funkar ju
Thimmie Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Eller vad f*n, det blir samma fel för mig. Funka ju nyss.
slaptap Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 (redigerat) Twilight_Zound sa: Är det bara jag som får upp en sida med massa krumelureri stället för musik från forumets mp3or..Alltså Mp3 filer som ligger på forumets server??? Samma elände här...s**t...hela maskin hänger sig ju... 😠 Redigerat 8 april 2006 av slaptap
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Phuu...Misstolka inte detta nu men, attans vilken tur för mig... Då var det inte bara jag som hade fel här då....
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Jag håller på att titta på det - Twilight meddelade för en stund sedan om problemet. Troligtvis kommer det sig av eftermiddagens uppdateringar.
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Hastiga ryck i Oldsmobilen...va är det i den....18 Ventilars Nitro.... 😱 Kan lova att det gick undan..... Fet service på det häringa stället... 😉
Linus Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Bekräftar felet här också. Misstänker att MIME försvunnit så att den inte tolkar filen som en audiofil?
Björn Olsberg Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Linus sa: Bekräftar felet här också. Misstänker att MIME försvunnit så att den inte tolkar filen som en audiofil? Önskar att det hade varit så enkelt, men det var kompatibilitetsproblem med php-tolken som orsakade felet. Nu ska det vara löst 🙂
Twilight_Zound Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Japp....Funkar bra 🙂 Danke Shcööön
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.